středa 29. března 2017

Nové knihy a další věcičky pro knihomoly

Ahoj
Na začátku března jsem byla v Brně a jako již tradičně jsem se stavila v knihkupectví Dobrovský, tentokrát ve Vaňkovce. Koupila jsem si tuto knihu


Kniha Psí poslání se mi hodně líbila a hodně mě zasáhla, tak kniha Psí cesta už byla povinnost. Už se těším až se pustím do čtení a bude to brzo.
Koupila jsem si také úžasnou záložku do knihy.










Stavila jsem se také v levných knihách a tam jsem si koupila tuto knihu




U nás v obchodě jsem si pro radost koupila tento krásný bloček

U nás v knihovně byl v březnu výprodej knih, tak jsem neodolala a koupila si tyto 4 knihy


Danielle Steel je má oblíbená autorka, tak jsem doplnila svou sbírku. Myslím,že jsem všechny tyto knihy četla, ale brzo se do nich pustím znovu.




A tento týden mě dorazily úžasné obaly na knihy.



Objednala jsem si na Facebooku v této skupince. Objednávala jsem poprvé, ale myslím, že ne naposledy. Časem ještě objednám další obaly. Obaly na knihy jsou nádherné a zatím spokojenost. Jaké zkušenosti máte Vy s obaly na knihy? Kde objednáváte Vy?

Jaké knihy jste si v březnu pořídily Vy? Nebo knihomolské drobnosti?

Žádné komentáře:

Okomentovat