neděle 23. dubna 2017

MARŤÁSKŮV TÝDEN S KNÍŽKOU

Ahoj
Po obídku káva + pribináček a pohádky na ČT1, které sledujeme pravidelně. Dnes to byly pohádky O Popelákovi (moje oblíbená) a Ty, ty, ty Moneti!. A pak už se začal rodit dnešní článek.



MARŤÁSKŮV TÝDEN S KNÍŽKOU nová rubrika a první článek této rubriky. V článcích této rubriky se vždy zaměříme na knihy, které jsem v tom týdnu přečetla, na knihu, kterou začnu číst a na různé zajímavé knižní i neknižní zážitky.

Přečtené knihy: Sedm sester - Lucinda Riley
Tuto knihu jsem četla poměrně dlouhou, víc než dva týdny. Na vině není kniha, ale byla jsem dost unavená, nebyla ani nálada na čtení. Tento týden už to bylo lepší, už jsem toho přečetla víc. Tento týden jsem měla noční, tak jsem četla i o přestávkách v práci. Včera pozdě večer jsem knihu dočetla. Kniha se mi velmi líbila. Jedná se o velmi zajímavý silný příběh. Doporučuji.



Začínám číst: Krvavé nebe - Mark Roberts
Podle anotace vypadá kniha dobře a mám velká očekávání. Knihu jsem objevila díky videím Irenky (Rodaw z Knihánkova). Pak jsem zjistila, že knihu mají u nás v knihovně, tak jsem si ji zarezervovala v knihovně a těšila se, že si knihu přečtu i já.


Nejdůležitější knižní krok tohoto týdne
Jak už víte, zapojila jsem se do projektu KNIHOVNÍČEK a napsala 1. článek na 1. téma MOJE ČTECÍ RUTINA. Článek byl pro mně velkou výzvou a s chutí jsem se pustila do práce na článku. Nejdříve jsem nafotila fotky a pak se pustila do článku. Po dokončení článku a zveřejnění na blogu jsem článek v emailu poslala Verunce, která má v tomto projektu na starosti články. Moc se těším na další téma. 
Tento článek byl pro mě důležitý i pro blog a cítím, že mě posunul zas o kousíček dál v blogování. Psát na blog mě bavilo, ale po napsání tohoto článku ještě víc. Mám větší chuť na nové články na blogu, i vyzkoušet něco nového. Jsem plná energie a je mi báječně. Děkuji Irence i Verunce za KNIHOVNÍČKA.

Včera odpoledne jsem si udělala pořádek v mém desítku, kde si píšu o blogu.


Tady si píšu knihy, které jsem přečetla.



Zorganizovala jsem si blog a rubriky, které na blogu dál budou, pravidelné i nepravidelné.


Přeji pohodovou neděli a pohodové chvíle s knihou.
Příští neděli opět MARŤÁSKŮV TÝDEN S KNÍŽKOU.

Jaký jste měli týden Vy? Jakou knihu právě čtěte?
















Žádné komentáře:

Okomentovat