pondělí 17. dubna 2017

Tvořeníčko, tvoření

Ahoj
V sobotu odpoledne jsem se po hodně dlouhé době pustila do tvořeníčka, malování mandalek. Můj život poslední dobou není zrovna jednoduchý, tak nebyla ta správná nálada na tvoření. V sobotu jsem měla na malování náladu, tak jsem si na chystala tvrdé papíry a pastelky a pustila se do malování. Bylo to moc fajn, příjemný relax. Namalovala jsem 3 mandalky.

Tady jsou





Čím jsem se inspirovala u této 3 mandalky? Jsem zvědavá, jestli na to někdo přijde.


Doufám, že se mi podaří se k malování dostat častěji. 

Jak jsem se k mandalkám dostala?
K mandalkám jsem se dostala před několika lety náhodou. Na internetu jsem objevila mandaly na vybarvení, tak jsem si některé zkusila vytisknout a vybarvit. Vybarvování mandalek mě začalo bavit, tak jsem se mandalkám začala věnovat víc. V knihkupectví jsem objevila sešity s předlohami mandal na vybarvení. Tak jsem si jeden sešit koupila a postupně mandaly vybarvovala. Bavilo mě to, tak jsem si kupovala další a další sešity.

Později jsem se dostala k malování vlastních mandal. Byla jsem na úžasném kurzu v Brně u Lenky Singerové, kde jsem namalovala svou první mandalku. Kurz se mi moc líbil, vřele doporučuji.

Zajímavé kurzy, i vícedenní najdete na www stránkách Lenky Singerové. Vřele doporučuji. Já byla na více kurzech Lenky Singerové a vždy jsem byla nadšená a z kurzů jsem odcházela zrelaxovaná, spokojená. Dvakrát jsem byla na vícedenním semináři v Hostětíně, bylo to úžasné, stále na ty dny vzpomínám. Snad se mi někdy zadaří jet znovu. Lenka Singerová je úžasná žena.

Lenka Singerová

Nejen mandalky, baví mě i antistresové omalovánky. Mám jich několik. V dalším článku o tvořeníčku se na ně koukneme.

Přeji pohodový večer.

Co Vy a mandalky?

Žádné komentáře:

Okomentovat