sobota 22. dubna 2017

Novinky na blogu

Ahoj
V dnešním článku se koukneme na to, jak to dál bude na blogu, jaké rubriky.

Pravidelné rubriky
1. Marťáskova knižní výzva - 2017
Tuto rubriku už znáte, článek o tom jak si vedu v mé knižní výzvě bude na konci měsíce, případně na začátku měsíce nového.

2. Přečtené knihy
Vždy na konci měsíce článek o tom kolik knih a které knihy jsem přečetla, takové čtecí zhodnocení daného měsíce.

3. Recenze
Recenze na většinu knih, co čtu

4. KNIHOVNÍČEK - Novinka
Zapojila jsem a chci se pravidelně zapojovat do úžasného projektu KNIHOVNÍČEK, který vymyslely Irenka (Rodaw z Knihánkova) a Verunka. 

5. Marťáskův týden s knížkou - Novinka
Touto rubrikou jsem se inspirovala u Irenky (Rodaw z Knihánkova). Irenka natáčí úžasná videa Týden s knížkou, která doporučuji. Tak mě napadlo, že bych mohla dělat tuto rubriku formou článků. V podstatě to bude povídání, jen bych chtěla, aby článek byl pravidelně v neděli, nejpozději v pondělí. Zítra začínáme.

Nepravidelné rubriky
1. Povídání
Povídání na různá témata, která mě zrovna napadnou

2. Tipy od Marťáska
Různé tipy na nové knihy, akce, výlety atd.

Přeji pohodový večer a příjemné chvíle s knihou.





Žádné komentáře:

Okomentovat