neděle 30. dubna 2017

Přečtené knihy - Duben 2017

Ahoj
Máme tu konec dubna, tak se koukneme jaké knihy mi dělaly společnost. 

Tuto knihu jsem začala číst už koncem března, ale budu tuto knihu počítat do dubna a je to kniha z knihovny.

Kniha se mi velmi líbila. Jedná se o velmi zajímavý, silný příběh. Doporučuji především čtenářkám, které čtou rády o zajímavých osudech žen. Prožíváme osudy Gwendolyn. Je manželkou majitele čajových plantáží na Cejlonu a má velké tajemství, které se v závěru knihy odhalí a vysvětlí.

Jako druhou knihu tohoto měsíce jsem četla

Kniha se mi velmi líbila, ale četla jsem ji docela dlouho, víc jak dva týdny. Nebyla na vině kniha, ale má velká únava, nebyla moc nálada na čtení. Pak se to naštěstí spravilo. Jedná se o velmi zajímavý, silný příběh o hledání biologické rodině. Více si můžete přečíst mé recenzi.

Třetí knihou tohoto měsíce byla tato

Kniha se mi velmi líbila, měla jsem ji přečtenou během dvou dnů. Nemohla jsem se od knihy odtrhnout. Jedná se o výborný thriller s hororovými prvky.

Pak jsem měla trošku obavy, jestli se dokážu po tak dobré knize začíst do další, ale nakonec to nebyl problém. Poslední přečtenou knihou tohoto měsíce byla tato kniha
Kniha se mi velmi líbila. Je to pořádná bichlička, ale čte se dobře. Zvládla jsem knihu přečíst za 4 dny a to jsem četla po chvilkách. Jedna se o zajímavý příběh Henryho, kterému je 16 let a jeho život není zrovna jednoduchý. Konec příběhu je nečekaný. V knihovně se kouknu i po dalších knihách tohoto autora.

V dubnu jsem přečetla 4 knihy - 1888 stran a byly to knihy z knihovny. Květen snad bude na čtení lepší a přečtu i nějakou knihu z mé knihovničky. Čeká jich tam na přečtení spousta.

Kolik knih jste přečetli v dubnu Vy? Pochlubte se.





Žádné komentáře:

Okomentovat