sobota 17. října 2015

Knižní povídání 1 - Knihovna nebo knihkupectví?

Ahoj.
Přeji pohodovou sobotu a jsem tu s novým článkem, který bude knižním povídáním, kde budu psát o různých tématech týkajících se knih. Knižní povídání bude pravidelné, ještě uvidím jak často.

Jako dnešní téma jsem vybrala téma: Knihovna nebo knihkupectví?

Na toto téma mě přivedlo sledování jednoho knižního videa na YouTube. Jedná se o video Měsíční chvástačka - Září 2015 (Rodaw z Knihánkova). Úžasné video se spoustou zajímavých knih. U videa se objevily komentáře množství knih, které Rodaw a její maminka kupují. Trochu mě to zamrzelo, protože Rodaw je skvělá a je jen na nich, kolik knih měsíčně kupují. Mají úžasnou zálibu a to knihy.
Rodaw má úžasný blog Knihánkov a YouTube kanál Rodaw z Knihánkova. Rodaw videa jsou úžasná plná zajímavých knih a super tipů na knihy. Po shlédnutí každého videa mám chuť se rozběhnout do knihovny nebo do knihkupectví. Doporučuji na její videa kouknout.

Je na každém z nás kolik knih si kupujeme.
Chodíte raději do knihovny, nebo si knihy kupujete? Nebo je to knihovna i knihkupectví?
Já chodím do knihovny a kupuji si jen některé knihy. Máme v Lanžhotě dobrou knihovnu, kupují i soustu novinek, tak je to fajn, ale některé knihy si ráda kupuji do své knihovničky. Oblíbené autory, nebo knihy, které podle mně patří do každé knihovničky.
Knihy si většinou objednávám ne eshopu Knižního klubu, kde jsem členkou. Nevýhodou Knižního kubu je povinnost koupit si z každého katalogu jednu knihu. Tedy myslím to, že si v určité době musíte koupit knihu nebo knihy.Většinu si v pohodě vyberu a spíš se musím krotit, abych si neobjednala víc knih. Také ráda zajdu do knihkupectví. Někdy si nějakou knihu koupím, jindy se jdu jen kouknout a pokochat se knihami.

Od té doby, co sleduji na YouTube knižní videa, tak získávám spoustu zajímavých tipů na knihy, tak chuť knihy si kupovat je větší. Většinou se dívám na On-line katalog naší knihovny, jestli náhodou knihy nemají. Někdy je mají a to si je hned rezervuji, nebo si pro ně do knihovny zaběhnu. Často se ovšem stává, že ty knihy v knihovně nemají.

Jsem také na Databázi knih Databáze knih, kde je také spousta zajímavých tipů na knihy.

Knihovna je fajn, ale knihy musíte po určité době vrátit. Zároveň je fajn, že když si půjčíte knihu a nelíbí se Vám, tak ji vrátíte. Některé knihy je ovšem fajn mít ve své knihovničce a nakouknout tak do knihy, kdykoli chceme.

Kolik knih si kupujete knihy Vy a kde nejčastěji knihy nakupujete?

 Jak se Vám líbí dnešní téma? Jaké téma by se Vám líbilo příště?
Dalším tématem může být třeba: Moje knihovnička
                                                     Moje oblíbené blogy a YouTube kanály
 Jinak bude téma, co mě zrovna napadne, co mě zaujme.


Žádné komentáře:

Okomentovat