sobota 31. října 2015

Čtení knižních restů - Říjen 2015



Každý účastník si vytvoří seznam knižních restů, tedy knih, k jejichž přečtení se pořád nemůže dostat. Na konci měsíce zveřejní aktualizaci s tím, kolik knih (nebo stran) přečetl. Cílem meme je přečíst aspoň 3 knihy ze seznamu restů.

Toto meme jsem objevila teprve nedávno, ale i já mám doma spoustu nepřečtených knih, tak jsem se rozhodla, že se připojím. Do konce roku sice moc času není, ale snad se mi podaří některé resty z mé knihovničky přečíst. Budu mít tak přehled kolik mám doma nepřečtených knih . Do seznamu jsem napsala i knihy u kterých nejsem jista, jestli jsem je četla nebo je četla už před dlouhou dobou. Meme jsem si trošku přizpůsobila. Nakonec jsou ty seznamy dva a to Beletrie Osobní rozvoj.

Marťáskův seznam knižních restů - Beletrie
  1. Jane - April Lindner
  2. Pegas - Danielle Steel
  3. Dům pro mou lásku - Danielle Steel
  4. Zázrak - Danielle Steel
  5. Síla odvahy - Danielle Steel
  6. Pozdní láska - Danielle Steel
  7. Její královská výsost - Danielle Steel
  8. Domov - Danielle Steel
  9. Cizí žena - Danielle Steel
  10. Duhové sny - Rani Manicka
  11. Za jasných nocí - Katherine Stone
  12. Kořeny zla - Robin Cook
  13. Šok - Robin Cook
  14. Horečka - Robin Cook
  15. Konečně přes čtyřicet: Zralé ženě patří svět - Susanna Kubelka
  16. Začínám znovu - Susanna Kubelka
  17. Síla vůle - Barbara Taylor Bradford
  18. Svatí blázni - Joanne Harris
  19. Tanec amazonských delfínů - Sy Montgomery
  20. Věštkyně - Barbara Wood
  21. Alchymista - Paulo Coelho 
  22. Moje zlatá Audrina - Virginia Andrewsová
  23. Zakletá Ella - Gail Carson Levineová


Marťáskův seznam knižních restů - Osobní rozvoj
  1. Léčení s anděly - Doreen Virtue °
  2. Léčení s vílami - Doreen Virtue °
  3. Objevte dar a zrodí se nová budoucnost - Shajen Joe Aziz, Demian Lichtenstein
  4. Léčivé ruce - Samoléčba pomocí japonského umění džin šin džucu - Felicitas Waldeck
  5. Posilněte svoji vůli - Tomáš Novák
  6. Jak být v životě šťastnější - Heather Summers, Anne Watson
  7. Jak na to - Meditace - David Fontana
  8. Tvůj anděl strážný: Cesta ke skvělé budoucnosti - Theolyn Cortens
  9. Uzdravte se láskou - David Simon
  10. Lékárnička pro duši - cvičení a meditace - Ruediger Dahlke
  11. Svět bez hranic - Joe Vitale
  12. Čtyři dohody - pracovní kniha - Don Miguel Ruiz, Janet Mills
  13. Přejte si jednoduše, ale úspěšně - Pierre Franckh
  14. Pryč se vším, co nám brání ve štěstí - Kurt Tepperwein
  15. Léčivá síla intuice - Kurt Tepperwein
  16. Tajemství lásky - Marci Shimoff
  17. Tajemství štěstí - Marci Shimoff
  18. Mandaly od a do zet - Madonna Gauding
  19. Splňte si svůj sen - Zuzana Řezáčová Lukášková
  20. Moc přítomného okamžiku - pracovní kniha - Eckhart Tolle
  21. Učebnice sebelásky - Lucie Kolaříková
° - Přečteno 

Během měsíce října se mi povedlo přečíst pouze dva resty a to knihy -
  1. Léčení s vílami - Doreen Virtue
  2. Léčení s anděly - Doreen Virtue
Mám spoustu knih i z knihovny, tak jsem četla hlavně tyto knihy, ale doufám, že příští měsíc se budu snažit polepšit a přečíst víc knih z mé knihovničky.

Žádné komentáře:

Okomentovat