neděle 25. října 2015

Halloweenský knižní maraton



Dnes jsem objevila Halloweenský knižní read-a-thon, který pořádá Knižní útočiště.
Čtecí maraton se koná 25.10. - 31.10.2015 a cílem je přečíst co nejvíce knih a nepovinné úkoly.

Rozhodla jsem se, že se zapojím. Mám několik nepřečtených knih z knihovny a spoustu nepřečtených knih z mé knihovničky, které bych měla přečíst, tak uvidím, kolik knih se mi podaří přečíst.

Můj cíl: 3 knihy

Knihy, které budu číst: 
sérii Temné vize - L.J.Smith - 1. Odhalení
                                                 2. Posedlost
                                                 3. Vášeň
První díl této série mám rozečtený, doufám, že zvládnu přečíst celou sérii.

Vražedná aplikace - Robin Cook

To jsou knihy z knihovny a z mé knihovničky, pokud to zvládnu

Šok - Robin Cook

Po skončení maratonu bude článek, kde zhodnotím jak se mi dařilo a kolik knih jsem opravdu přečetla.



Žádné komentáře:

Okomentovat