sobota 24. října 2015

Knihy z knihovny 3

Ahoj.
 V pondělí jsem byla v knihovně a donesla si opět pár knížek. Od té doby, co na YouTube sleduji knižní videa se mi doma hromádka z knihovny zmenší, některé knihy odevzdám a vzápětí se hromádka opět zvětší a pořád dokola. A to mám ještě několik rezervací.
Máte to také tak?

Takto vypadá moje hromádka knih z knihovny, které čekají na přečtení.


Už dlouho je tam kniha Vražedná aplikace - Robin Cook. Už ji mám doma hodně dlouho, tak bych ji měla konečně přečíst.

Další knihou je Vypravěčka - Jodi Picoultová. Na tuto knihu se těším hodně. Od této autorky jsem četla i knihy Vlk samotář a Čas odejít. O těchto knihách bude samostatný článek.

Další je tam série Svět Hetar - Beatrice Small. 

  1. Lara
  2. Vzdálené zítřky
  3. Pán soumraku
  4. Čarodějka z Belmairu
  5. Královna stínů
  6. Korunu osudu

Zatím mám půjčené první dva díly, ale chci přečíst celou sérii. Jsem na tu sérii moc zvědavá.

A další je série Temné vize - L.J.Smith

  1. Odhalení
  2. Posedlost
  3. Vášeň
Tuto sérii právě čtu. Mám rozečtený první díl a zatím se to čte dobře. Tak uvidím dál.

Četli jste některou z těchto knih? Jak se Vám líbily? Jak vypadá Vaše hromádka z knihovny.
A teď přečíst pár stránek a brzo jsem tu s dalším článkem.

Žádné komentáře:

Okomentovat