sobota 31. října 2015

Halloweenský knižní maraton - vyhodnocení

halloweenreadathon.jpg



    Dnes jsem objevila Halloweenský knižní read-a-thon, který pořádá Knižní útočiště.
Čtecí maraton se koná 25.10. - 31.10.2015 a cílem je přečíst co nejvíce knih a nepovinné úkoly.

Rozhodla jsem se, že se zapojím. Mám několik nepřečtených knih z knihovny a spoustu nepřečtených knih z mé knihovničky, které bych měla přečíst, tak uvidím, kolik knih se mi podaří přečíst.

Můj cíl: 3 knihy

Knihy, které budu číst: 
sérii Temné vize - L.J.Smith - 1. Odhalení
                                                   2. Posedlost
                                                   3. Vášeň
První díl této série mám rozečtený, doufám, že zvládnu přečíst celou sérii.

Vražedná aplikace - Robin Cook

To jsou knihy z knihovny a z mé knihovničky, pokud to zvládnu

Šok - Robin Cook

 A jak to dopadlo?
I když Halloweenský knižní read-a-thon končí dnes, myslím, že už se nic nezmění, tak vyhodnocení píšu už teď.
Úspěšná jsem byla jen částečně.

Neděle 25.10.2015 
Přečetla jsem jen pár stránek prvního dílu série Temné vize - Odhalení.
Tak první den čtecího maratonu moc úspěšný nebyl.

Pondělí 26.10.2015
Dočetla jsem první díl série Temné vize - Odhalení a z druhého dílu série Temné vize -Posedlost jsem přečetla - 168 stran.
Tak druhý den byl úspěšnější.

Úterý 27.10.2015
Dočetla druhý díl série - Temné vize - Posedlost - 77 stran a a přečetla třetí díl série Temné vize - Vášeň - 254 stran.
I třetí den byl úspěšný.

Středa 28.10.2015
Rozečetla knihu Vražedná aplikace - Robin Cook - 22 stran a zase ji odložila.
Nemám momentálně jednoduché životní období, tak jsem neplánovaně sáhla po knize Léčení s vílami - Doreen Virtue a přečetla 64 stran.

Čtvrtek 29.10.2015 
Dočetla jsem knihu Léčení s vílami - Doreen Virtue - 119 stran.

Pátek 30.10.2015
Opět neplánovaně jsem sáhla po knize Léčení s anděly - Doreen Virtue a přečetla 106 stran.

Sobota 31.10.2015
Dočetla jsem knihu Léčení s anděly - Doreen Virtue - 111 stran.

Splněno: Série Temné vize - L.J.Smith - 1. Odhalení
                                                                    2. Posedlost
                                                                    3. Vášeň

Nesplněno: Vražedná aplikace - Robin Cook
                    Šok - Robin Cook

Přečteno neplánovaně - Léčení s vílami - Doreen Virtue
                                         Léčení s anděly - Doreen Virtue

Můj cíl: Přečíst 3 knihy - SPLNĚNO

Knihy, co jsem přečetla, jsou to tenké knížečky, mohlo to dopadnout lépe, ale i tak jsem spokojená.

Žádné komentáře:

Okomentovat