sobota 27. února 2016

Tibetský bazárek - nádherný den

Ahoj
V minulém článku jsem psala o tom, že se chystám do Brna na Tibetský bazárek.
Dnes se podíváme na to jak se mi tam líbilo.

Tibetský bazárek se konal v Kočičí kavárně Na Stromě 21.2. - 24.2.2016

Na bazárek jsem odjížděla natěšená se zvědavostí jaké to tam bude, Vezla jsem s sebou i několik knih z mé knihovničky, které jsem darovala na prodej.

Na bazárku jsem nakonec strávila skoro celý den, pak jsem se musela vypravit na cestu domů.

Knižní koutek s krásnými knihami tam měla Irča z Knihánkova ( Rodaw z Knihánkova)
Knihy tam byly krásné a lidé stále nosili další a další knihy, tak si tam mohl vybrat každý čtenář. Knihy tam byly za velmi dobré ceny.
Když jsem dorazila na bazárek, spousta knih už byla pryč. I tak jsem si postupně vybrala několik knih. Knih jsem si vybrala 6.

Tady jsou:

A teď jednotlivě:
Trocha motivační literatury:



A beletrie:

Tuto knihu jsem četla před několika lety, tak když jsem ji tam objevila, neváhala jsem a tou knihou je:

Jednu knihu jsem dostala od Irči za pomoc na bazárku. Vybrala jsem si tuto knihu:

Děkuji Rodaw.

Už delší dobu sleduji Knihánkov a Rodaw z Knihánkova

Tak jsem se moc těšila až se s ní setkám osobně. 

Setkání s Irčou bylo velmi příjemné, popovídali jsme si a měla jsem možnost si popovídat i s Irčinou maminkou a babičkou.
Irča je velmi příjemná holka, která má velký sen stát se veterinářkou a pomáhat zvířátkům. Moc ji přeji, aby se jí její sen splnil. Na bazárku byla Irča příjemná, snažila se pomáhat lidem s výběrem knih a snažila se prohodit aspoň pár slov se všemi, kteří ji přišli pozdravit. Je to úžasný človíček a ještě toho hodně dokáže v životě.

Na to jak to tam vypadalo můžete nakouknout zde na video Irči.

Na bazárku byla i velmi příjemná beseda s lidmi z nakladatelství Baronet, kteří přijeli z Prahy.

Díky bazárku jsem objevila Kočičí kavárnu Na Stromě.
Kavárna je velmi příjemná a bude se tam líbit hlavně milovníkům kočiček. 
Já si dala výbornou vídeňskou kávu a vynikající toustíky. Později jsem si dala i malé pivko.
Do kavárny určitě, když budu v Brně, zajdu. Moc se mi tam líbilo.

Na bazárku jsem se seznámila s milými lidmi. 
Příjemně jsem si popovídala s Adrienou Hovězákovou. Nějakou dobu už sleduji její blog Adris Books a coby dvě knihomolky jsme povídali o knihách a blogu. Adriena mi dala cenné rady ohledně blogu, které coby začínající blogerka ocením. 

A co říci závěrem:

Byl to nádherný nezapomenutelný den plný knih, zvířátek milých lidiček a Baronetu. A společně jsme to dokázali, pomohli jsme zvířátkům Útulku Tibet.









1 komentář:

  1. Jee na tento prispevek jsem se tesila, to je fajn, ze jsi si to pekne uzila a koukam, ze jsi si vybrala i hezke knihy. A je dobre, ze se vybralo na zviratka spousta penez :-)

    OdpovědětVymazat