neděle 28. února 2016

Nedělní knižní povídání

Ahoj
Dnes zase trošku povídání.
Minulou neděli jsem byla v Brně na Tibetském bazárku. Stále jsem plná dojmů a myslím na ten den. Byl to pro mně nezapomenutelný den plný krásných knih, zvířátek, milých lidiček, Baronetu a povídání s Rodaw. Doufám, že se s Rodaw a dalšími milými lidmi zase brzo setkám.
Více si můžete přečíst zde

Ve čtvrtek jsem se opět vypravila do knihovny. Chodím do knihovny často, každý týden. Donesla jsem si tuto knihu, kterou jsem měla rezervovanou.


Elita - Kierra Cass
První díl této série Selekce se mi líbil, tak se moc těším až se pustím i do tohoto dílu.

Mám v knihovně i několik rezervací.


Už se na tyto všechny knihy těším.

Má hromada knih z knihovny je stále velká, vrátím knihu, co jsem právě přečetla a donesu si zas nějakou jinou. Tak je to poslední dobou pořád dokola. Máte to také tak?

Aktuálně mám doma tyto knihy:
Obálka knihyObálka knihy

Těším se až si tyto knihy postupně přečtu. Četli jste některou z nich?

Momentálně mám rozečtenou tuto knihu:


Údolí úžasu - Amy Tan
Kniha se mi zatím líbí, ale je to docela bichlička, tak si myslím, že knihu budu číst ještě pár dní.

Poslední dobou dobou se mi hodně stává, že když dočtu která mě hodně zasáhne, mám potom problém začíst se do další knihy. Naposledy se mně to stalo po přečtení knihy Jsou světla, která nevidíme. Kniha se mi velmi líbila a zasáhla mně víc, než jsem si myslela. Po přečtení knihy jsem se pustila do čtení knihy Údolí úžasu. Nějakou dobu mi trvalo než jsem se do příběhu začetla a pně ponořila, i když se mi kniha líbí. Stává se Vám to také?

Přeji pohodový večer a příjemné knižní chvilky. Já půjdu do vany a s sebou knihu. Čtete také ve vaně? Já ano. Naštěstí se mi nedaří knihu "utopit". A pak chci ještě číst. Knih mám doma hodně z knihovny a v mé knihovničce také hodně knih čeká na přečetní. Na bazárku jsem knihovničku doplnila dalšími 6 knihami. Měla bych číst od rána do večera.

Mějte se pohodově a já tu budu brzo s novými články.

3 komentáře:

  1. Do knižnice chodím pravidelne, knihy (okrem odborných) vôbec nenakupujem. Mám to presne tak , ako ty... vrátim jednu a požičiam si ďalších päť :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám. Já se musím v knihovně hodně krotit v knihovně, abych domů nedonesla spoustu knih. Momentálně mám doma z knihovny 9 knih. Tak mám, co dělat.

      Vymazat
  2. Sny o vůni citronů jsem prošvihla v LK i v akci na buxu. Vyhnání Gerty si chci také přečíst.

    OdpovědětVymazat