pondělí 8. července 2019

Marťáskovy čtecí plány na léto

Ahoj
Přeji pohodové letní odpoledne a vítám Vás u nového článku. Minulý měsíc článek s TBR nebyl a tentokrát se koukneme na mé čtecí plány na červenec a srpen. Knih, které čekají v mé knihovničce je hodně, tak bylo z čeho vybírat.

V pátek jsem si jednu mou knihovničku přerovnala a zjistila, že těch knih, které jsem ještě nepřečetla je opravdu hodně. A některé mám doma už pěkně dlouho. Je to ostuda. Přes léto se budu snažit ten počet trošku zmenšit. Tak se uvidí jak budu úspěšná. 


Dnes jsem dočetla knihu Provaz lží. Brzo se v recenzi dozvíte, jestli se mi kniha líbila. 

Ještě na mě čeká ještě jedna kniha na recenzi a to kniha Dítě školkou povinné. V minulosti jsem už četla knihy této série a tak se těším na další příhody malé Viky. 

Za knihy Provaz lží a Dítě školkou povinné moc děkuji Nakladatelství Cosmopolis
Brzo mi dorazí ještě další knihy z nakladatelství Cosmopolis. Za knihy se moc těším. Moc děkuji. 

Čekají na mě i nějaké resty. Knihy jsem přečetla, ale nezrecenzovala, tak to budu muset napravit. Je to ostuda. 

 A knihy z knihovny. Kniha z období 2.světové války. Už jistě víte, že knihy z období 2.světové války mě zajímají a čtu je hodně. I když mě příběhy většinou hodně zasáhnou, sáhnu vždy brzo po knize z tohoto období. Zjistila jsem, že nemůžu tyto knihy číst pořád, ale musím prokládat jinými knihami. 
A Colleen Hoover... I když už dávno nepatřím do cílové skupiny čtenářek této autorky, knihy se mi líbí. V minulém roce jsem přečetla několik knih. Na příbězích se mi líbí, že se v nich řeší i vážnější témata, není to jen romantika pro mladé. Tato kniha by se měla zabývat tématem deprese. Jsem na knihu zvědavá. 

V nejbližší době budu číst i knihy, které jsem si dovezla z nádherného setkání s Danuškou a Markem. Danušce i Markovi za knihy moc a moc děkuji. 

A mám v plánu projít i tuto hromádku knih. Jsou to knihy motivační a ještě jsem je nečetla. Knihy, které mě nezaujmou a nebudu je chtít mám v plánu vzít na knižní sraz s bazárkem, který pořádá Irenka z Knihánkova v Brně. 

K těmto knihám přibudou ještě i knihy z knižního klubu, které jsem si objednala. Možná ještě nějaké knihy přibudou, nebo naopak se knihy změní. Uvidíme jak budu ve čtení úspěšná a kolik toho doopravdy přečtu. Jaké máte Vy čtecí plány na léto? 

1 komentář:

  1. Na recenzi Provaz lží se budu těšit:) Já si čtecí plány raději nedělám, vždy sáhnu po tom, na co mám zrovna chuť:)

    OdpovědětVymazat