sobota 27. července 2019

Marťásek na knižním srazu s bazárkem v Brně

Ahoj
Přeji pohodový večer a vítám Vás u dnešního článku. Dnešní článek je věnovaný knižním srazu s bazárkem, na kterém jsem byla v sobotu a v neděli. Udělejte si dobrý čajík, nebo kávu a za čtěte se do dnešního článku. Já se tak v myšlenkách vrátím do těch dvou nádherných dnů. 

Knižní sraz s bazárkem v Brně už potřetí Irenka z Knihánkova. Smyslem tohoto knižního srazu je prodej většího množství knih a výtěžkem pomoci pejskům v psích útulcích. 🐾

Tento rok se pomáhalo dvoum útulkům
Dejte nám šanci - jedná se o hospic, který se nachází v Bukovince Eliška zde s láskou pečuje o pejsky staré, týrané a handicapované. I zde čekají pejsci 🐾na nový domov.
Dejte nám šanci

1. Plyšový útulek - útulek se nachází v Rousínově a Lenka zde s láskou pečuje o spoustu pejsků, kteří čekají na nový domov. Zde si můžete adoptovat i plyšáky a tím pomůžete pomocí pejskům živým.
1. Plyšový útulek

Eliška a Lenka jsou psí andělíčci a patří jim velké DĚKUJI ❤️🐾. 
Penízky se tak nemohly dostat do lepších rukou. 

Pokud Vám to nevyšlo na knižní sraz s bazárkem přijít a chcete oběma útulkům přispět? Ano můžete. Oba útulky mají transparentní účty, kam jdou penízky poslat.

Dejte nám šanci - 2901155228/2010
1. Plyšový útulek - 223762870/0600


Lenka, Eliška a Irenka 

Moje favoritka od Elišky

Moji princové od Lenky 

Na knižní sraz s bazárkem jsem se těšila hodně moc, dlouho dopředu. Pak nastal den D. Měla jsem po noční v práci, naspané tak asi 3 hodinky, tak to bylo náročnější, ale těšení bylo mnohem lepší. Jela jsem na bazárek v sobotu. Vezla jsem s sebou hromádku knih že své knihovničky, které jsem věnovala na bazárek. Cesta do Brna 🚂uběhla v pořádku. V Brně na nádraží jsem se sešla s Danuškou a její dcerou Luckou. Cestou se k nám přidala i Jana. Všichni jsme společně vyrazili na knižní sraz. Na knižním srazu bylo v sobotu mnoho lidí, což na jednu srazu bylo fajn, na druhou stranu tam byl docela chaos. Postupem času se situace uklidnila a bylo to fajn. Už za první den se vybralo spoustu penízků, nádhera ❤️. Sešla jsem se s mými knižními přáteli, poznala přátelé, co jsem do teď znala jen že sociálních sítí a také poznala nové lidi. Pomazlila se s pejsky z útulků. Bylo to moc fajn. Byl to úžasný den plný knih, úžasných lidí a pejsků 🐾.  Večer jsem byla hodně unavená, ale zároveň plná dojmů s tím, že v neděli pojedu na knižní sraz znovu. 

V neděli jsem vyrazila na knižní sraz znovu. I neděle byla úžasná a viděla jsem se s částí našeho Ostravského gangu. Bylo to fajn, že jsme se znovu viděli. Neděle byla mnohem klidnější. I tak se mi odjíždělo těžko. Už se moc těším na příští rok a další knižní sraz s bazárkem. Pochopitelně i jiná knižní setkání. Bohužel nedojeli všichni mí knižní kamarádi 😥, ale snad se brzo uvidíme na jiné knižní akci. 

Koupila jsem si náramky, růžový jsem dostala za pomoc s pejsky 🐾.

Dostala jsem i nádherný kalendář 🐾❤️

Koupila jsem i několik kousků klíčenek, které vyrobil Maty 🐾❤️. Jsou nádherné ❣️

A koupila knihy 📚. Přečtu si je brzo.


Dostála jsem i dárečky 🎁
Čokoládku od Irenky, záložky od Danušky.

A další čokoládku od Máji.

Moc děkuji 🤗❤️

Během dvou dnů se vybralo nádherných 112035,- Kč 🐾❣️
Penízky se rozdělily mezi oba útulky. 

Obrovské děkuji patří Irence, její mamince, i babičce a Edovi
Jsou úžasní jak se jim povedlo knižní sraz s bazárkem zorganizovat ❣️


Tyto dva dny mi potvrdily, že knižní komunita je plná báječných lidí se srdcem na pravém místě. Nezáleží na to, kdo kde bydlí, kolik je komu roků. Přijeli lidé i hodně z daleka jen, aby mohli pejsky podpořit 🐾. 
Knižní komunita je úžasná, tedy, myslím ty knihomoly, které znám. Chce to jen najít si ty správné knihomoly, spřízněné duše a pak je jedno jak daleko od sebe bydlí, nebo jak moc velký věkový rozdíl mezi lidmi je. Náš Ostravský gang je toho důkazem 💞. 

Na knižní srazu s bazárkem se povedlo propojit knižní svět s tím charitativním, psím 🐶🐾. Je to magické 🤗❣️

Ahoj příští rok znovu s Irenkou na knižním srazu s bazárkem a spoustou úžasných lidiček a pejsků 🐾❣️. Moc se těším 🤗🌞❣️

Žádné komentáře:

Okomentovat