neděle 30. června 2019

Cesta na sever - Virginie Grimaldiová

Cesta na sever - Virginie Grimaldiová

Příběh jedné matky, dvou dcer a cesta na sever. Ideální na letní čtení. Za sebe moc doporučuji. 


Název: Cesta na sever
Autor: Virginie Grimaldiová
Počet stran: 277
Rok vydání: 2019
Nakladatel: Cosmopolis

Recenze 
Anna přijde o práci, dostane se do dluhů. V práci dostane odstupné a uvažuje co dělat dál. Navíc i dcery Chloé a Lily mají problémy a vztah mezi nimi také není ideální. Chloé je sedmnáctiletá dospívající dívka. Je blogerkou a jejím snem je odjet do Austrálie. Lily je dvanáct, je to chytrá dívka, ale lidi moc nemusí. Lépe se cítí ve společnosti svého potkana. Anna chodila každý čtvrtek k bábince. Ta Anně poradí jak řešit situaci a pověří Annu jedním úkolem. Anna se rozhodne s dcerami na okružní cestu po Skandinávii. Zpočátku cesta neprobíhá úplně v pohodě, a ani vztahy mezi Annou a dcerami nejsou nejlepší. Chloé i Lilly vymýšlí způsob jak donutit Annu, aby cestu přerušili a vrátili se domů. Cestou se připojí ke skupině cestovatelů. Je mezi nimi i Julien se synem Noémem. S ujetými kilometry a prožitými společnými zážitky se vše zlepšuje a vzájemné vztahy jsou pomalinku silnější než dříve. 

Cesta na sever je báječná kniha a moc se mi líbila. Četla se mi velmi dobře. Kapitoly jsou krátké, i delší a střídají se kapitoly z pohledu Anny, Chloé i Lilly. Moc se mi to líbilo a bylo zajímavé sledovat příběh z více pohledů. Příběh je cestě do Skandinávie, i příběhem o vztazích a hledání sebe sama. V knize jsou i zajímavé myšlenky. Použila jsem spoustu lepíků. Za sebe moc doporučuji. Je to takové ideální čtení na léto. Já si rozhodně přečtu knihu časem znovu. Kniha má krásnou a povedenou obálku.

Za poskytnutí recenzního výtisku moc děkuji Nakladatelství Cosmopolis. Pokud jsem Vás na knihu Cesta na sever nalákala, neváhejte. Přeji příjemné čtení.

Moje hodnocení: 100%

7 komentářů:

  1. Kdo dnes čte toto svědectví, měl by se mnou as mou rodinou slavit, protože to začalo jako žert pro některé lidi a jiní říkali, že to není možné. Jmenuji se ČENĚK ELIÁŠ a jsem z Prahy, ale s manželkou jsem se přestěhoval do Chicaga. Jsem šťastně ženatý s dvěma dětmi a krásnou ženou. Něco hrozného se stalo mé rodině, když jsem přišel o práci a moje žena opustila dům, protože jsem se nemohla dobře starat o sebe a o rodinné potřeby. a mých dětí v daném okamžiku. Podařilo se mi devět let, žádná žena, která by mě podpořila, abych se dobře postarala o děti. Snažím se poslat zkušební zprávu své ženě, ale ona blokuje mě z rozhovoru s ní Snažím se mluvit se svým přítelem a její rodinní příslušníci, ale stále vím, že by mi mohl pomoci a já jsem byl podání žádosti později tolik společností, ale stále to udělal neříkej mi, dokud nepřišel věrný den, že nikdy nezapomenu v mém životě. Když jsem potkal starého přítele mého, kterému jsem vysvětlil všechny své potíže a řekl mi o skvělém muži, který mu pomohl získat dobrou práci v Coca cola společnost a on mi řekl, že jeho kouzlo kolečko, ale já jsem člověk, který nikdy nevěří v kouzlo kolečko, ale já jsem se rozhodl, že ho zkusit a Drigbinovia mě instruoval a ukázal mi, co dělat v těchto sedmi dnech oběda kouzlo. Řídím se všemi pokyny a dělám to, co mě požádal, abych udělal dobře .Digbinovia se ujistěte, že všechno šlo dobře a moje žena mě znovu uvidí po nádherné práci Drigbonovia. Moje žena mi zavolala s neznámým číslem a omluvila se a řekla mi, že mi opravdu chybí a naše děti a moje žena se vracejí domů a po dvou dnech Společnost, které jsem podal dopis s oceněním, nyní jsem manažerem společnosti v USA. Doporučuji Vám, pokud máte nějaké problémy, pošlete zprávu na tento email: doctorigbinovia93@gmail.com nebo WhatsApp ho na +2348144480786 a dostanete nejlepší výsledek. Vezměte věci za samozřejmost a bude to od vás. Přeji Vám to nejlepší.

    OdpovědětVymazat
  2. Bunny Sarafina19. dubna 2020 v 5:24

    Chcete-li přivést zpět svého bývalého přítele, přítelkyni, manžela nebo manželky nebo někoho z vašich blízkých, pokud potřebujete duchovní pozornost, máte pocit, že se věci s vámi nejednou a potřebujete pomoci změnit věci, s pomocí této skvělé Kouzelník, velká láska kouzelníka chubygreat@gmail.com. svou magickou mocí řeší každý problém, o kterém si myslíte, že čelíte. stačí ho kontaktovat s následujícími údaji! e-mail chubygreat@gmail.com nebo Whatsapp +2348165965904 s těmito dvěma údaji se k němu můžete dostat a on je vždy k dispozici a je připraven vám pomoci vyřešit váš problém po celý život. Našel jsem ho, když jsem potřeboval pomoc, abych získal zpět svého manžela, který mě opustil a odešel s další ženou na několik měsíců, pomocí chubygreatové práce s kouzlem jsem ho mohl přivést zpět a my spolu žijeme šťastní. děkuji chubygreat, nechť Bůh pokračuje ve zvyšování tvé síly a dává ti moudrost.

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu to fungovalo a jsem hrdý na to, že jsem toho svědkem. Viděl jsem příspěvek o tom, jak získala svého muže zpět přes DR WALE. Pomohl jí získat jejího bývalého manžela zpět. Moje se se mnou před 2 lety rozvedla, aby žila s jiným mužem, a já se ji snažím nechat jít, ale nemohla jsem, takže se snažím udělat spoustu věcí, abych ji získala zpět, ona se ke mně nevrátí. Jednoho dne jsem navštívil fórum pro několik tipů na zotavení a tam jsem viděl ženu svědčit o tom, jak jí DR WALE pomohla získat jejího muže zpět poté, co se svázal s kouzlem jiné ženy a DR WALE jí pomohl. Na začátku jsem nikdy nevěřil v duchovní práci, neochotně jsem to zkoušel, byl zoufalý, kontaktoval jsem ho a vysvětlil mu své problémy. K mému největšímu překvapení mi DR WALE pomohl najít svou ženu po 2 dnech a můj vztah je nyní perfektní. Jak slíbil. Trvalá obnova Ex přináší nejen zpět někoho, koho milujete, ale také spojuje pocity milenců se skutečností, že jste s touto osobou šťastní. Moje žena se mnou nyní zachází jako s králem a vždy říká, že mě pořád miluje. Pokud ve svém vztahu prožíváte potíže, může DR WALE problémy pomoci při sňatku, KONTAKTUJTE HO, WhatsApp / Zavolejte mu na +2347054019402 nebo E-MAIL: drwalespellhome@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Sdílím toto svědectví partnerům, kteří trpí ve svých vztazích, protože existuje trvalé řešení. Můj manžel mě a naše čtyři děti nechal na dva roky pro jinou ženu. Snažil jsem se být silný jen pro své děti, ale nemohl jsem ovládat bolesti, které trápily mé srdce. Byl jsem zraněný a zmatený. Potřeboval jsem pomoc, a tak jsem provedl průzkum na internetu a narazil jsem na web, kde jsem viděl, že DR WALE sesilatel kouzel, který může pomoci získat spoustu milenců zpět během několika hodin, kontaktoval jsem ho a on udělal speciální modlitbu a kouzla pro mě. K mému překvapení se můj manžel po několika dnech vrátil domů. Tak jsme se zase dali dohromady a v rodině bylo hodně lásky, radosti a klidu. Můžete také kontaktovat DR WALE, mocného sesilatele kouzel pro řešení jeho kontaktu. WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 NEBO E -mail: drwalespellhome@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. KONTAKTUJTE DR JOE PRO VAŠE ŘEŠENÍ PŘES WhatsApp (+1-7252404536). Jmenuji se Maria Curea. Musím vydat toto zázračné svědectví, které je mi až dosud neuvěřitelné. Před několika měsíci jsem měla s manželem problém, který vedl k našemu rozchodu. Když se se mnou rozešel, nebyl jsem znovu sám sebou, cítil jsem se ve svém nitru tak prázdný, moje láska a finanční situace se zhoršovaly, dokud jsem na internetu nezkoumal řešení a nenašel jsem dobré zprávy o tom, že DR JOE pomáhá lidem. tak jsem mu poslal zprávu sesilateli kouzel a řekl jsem mu svůj problém a udělal jsem, o co mě požádal. zkrátit dlouhý příběh. Než jsem věděl, co se děje, zavolal mi manžel a řekl mi, že se ke mně vrací za pouhé 2 dny a já jsem byla tak šťastná, že ho mám zpátky. Máme spolu dvě děti a jsme se sebou spokojení. Děkuji DR JOE za záchranu mého vztahu a také za záchranu ostatních. pokračujte ve své dobré práci DR JOE. kontaktujte jeho e-mail: drjoesolutionspells@gmail.com nebo whatsApp číslo +1-7252404536

    OdpovědětVymazat
  6. Zle potřebujete kouzlo lásky, abyste přivedli zpět svého bývalého milence nebo znovu sjednotili své manželství? E -mail DR ISIKOLO pro rychlé 48hodinové řešení. Před rokem a dvěma měsíci jsem měla s manželem problém, který nás od sebe oddělil. Když se se mnou rozešel, byl jsem zmatený a nevěděl jsem, co dělat, abych ho dostal zpět, cítil jsem se uvnitř tak prázdný. Dokud jsem na internetu nenarazil na DR ISIKOLA, jak pomohl tolik lidem vyřešit tam různé problémy. Poslal jsem mu e -mail a sdělil jsem mu svůj problém a udělal jsem, co po mě požadoval, aby mi pomohl, stručně zkrátil dlouhý příběh. Než jsem to věděl, za méně než 48 HODIN mi můj manžel zavolal a vrátil se ke mně a řekl mi, že ho mrzí, co se mezi námi dvěma děje. Nakonec píši toto svědectví, abych vám poděkoval a hluboce vám poděkoval, DR ISIKOLO, že dodržujete svá slova a své sliby, že mi ho přivedete zpět za pouhých 48 hodin vašich schopností. Pokud potřebujete jeho pomoc, můžete mu poslat e -mail na adresu: isikolosolutionhome@gmail.com Můžete mu také napsat Whatsapp na +2348133261196.

    OdpovědětVymazat
  7. Z hojnosti srdce mluví ústa. Jmenuji se Valentino Emil. Exmanžel mé ženy použil na mou ženu kouzlo a ona se k němu vrátila. Cítil jsem zlomené srdce, protože jsem nevěděl, jak ji dostat zpět. Udělal jsem vše, co jsem mohl, abych ji získal zpět s jejími blízkými přáteli, ale nic nefungovalo. V místě svého zaměstnání jsem tedy zkusil vyhledat pomoc online a našel jsem různé svědky toho, jak byl doktor Isikolo věrný a nápomocný svým kouzlům. Zkusil jsem to tak, že jsem se s ním spojil, a vysvětlil jsem mu svůj problém. Doktor Isikolo mi pomohl kouzlem, které přivedlo mou ženu zpět do 48 hodin poté, co jsem ho kontaktoval, a byl to opravdu zázrak. Ujistil mě, že nás znovu nic nerozdělí a od té doby jsem se svou ženou plný radosti. Kontaktujte ho dnes pro jakoukoli pomoc, je připraven pomoci. prostřednictvím e -mailu: isikolosolutionhome@gmail.com nebo jeho WhatsApp/Viber ho na: +2348133261196.

    OdpovědětVymazat