neděle 28. července 2019

Marťásek v Lednici

Ahoj
Původní plán na úterý byl jiný, ale nevyšlo to. Nevadí, setkání se uskuteční jindy. V práci jsem měla domluvenou dovolenou, tak jsem se rozhodla, že pojedu na jiný výlet. Cíl výletu - Lednice. Do Lednice to mám celkem kousek, ale dlouho jsem tam nebyla. Tak bylo rozhodnuto a v úterý ráno jsem vyrazila na výlet. 







Potom jsem navštívila muzeum hraček, které se mi líbilo hodně. Je velmi krásné, krásná sbírka hraček. Viděla jsem tam spoustu hraček mého dětství. Tak jsem si příjemně zavzpomínala. Doporučuji. 








A pak jsem objevila Svět divočiny. I zde se mi líbilo. Doporučuji především těm, co mají rádi hady. 





Tohoto velkého jsem měla možnost si pohladit.



Následovalo muzeum Mučírna, které bylo hodně zajímavé. Po prohlídce jsem si příjemně popovídali s paní, která je v pokladně.





Pak jsem zavítala do vinného šenku, a dala jsem si výbornou kávu. Ochutnala jsem také ovocná vína. Nejprve malinové s medem. Výborné. Posezení v šenku bylo příjemné. 

A hruška s medem. Vynikající.

A pak už zámecký park





A minaret

Vystoupala jsem 302 schodů nahoru na vyhlídku. Nahoře jsem byla pořádně zadýchaná, ale ten výhled do okolí stojí opravdu za to.





A výborná mátová limonáda


A na závěr vínko z černého rybízu, které je vynikající.

Potom už jsem vyrazila na autobus a jela domů. Výlet byl super, užila jsem si každou minutu na max. Byla jsem unavená, ale spokojená, plná zážitků. Je to fajn vyrazit na výlet sama. Mám teď dva týdny dovolenou, tak určitě na nějaký výletek vyrážím. Tak se můžete těšit na další výletový článek. Baví Vás tyto články? 

1 komentář:

  1. Jeee, Martinko, tys toho zvládla! Taky budu muset začít vyrážet sama, nebo jen s dětma. Chlapa nikam nedonutim a když ano, kdo to má celou cestu poslouchat. 😂

    OdpovědětVymazat