neděle 1. října 2017

Marťáskův týden s knížkou 24

Ahoj
Je tu neděle a tak Vás vítám u nedělního pravidelného článku. Přeji pohodové čtení. Tento týden jsem byla v práci jen tři dny, protože ve čtvrtek byl svátek a v pátek jsem měla dovolenou. Tento prodloužený víkend byl fajn, i počasí bylo příjemné. Dnes už jdu do práce na noční.

Přečtena kniha

Tento týden mi dělala společnost tato příjemná detektivka. Tuto sérii jsem si oblíbila. V hromadě knih z knihovny na mě čeká ještě jeden díl. V tomto dílu vrchní inspektor Gamache vyšetřuje zločin, který způsobí jedna velká socha a jedna rodina s ne úplně ideálními vztahy. V knize je i spousta zajímavých myšlenek, tak kdyby kniha byla moje a neměla jsem knihu půjčenou z knihovny, použila bych lepíky. Lepíky jsem si hodně oblíbila.

Dnes rozečítám tuto zajímavou knihu, kterou už mám doma z knihovny delší dobu. Zatím jsem na začátku a líbí se mi.

V pondělí jsem byla v knihovně vrátit přečtené knihy. Nové knihy jsem si domů nedonesla. Momentálně mám doma z knihovny jednu přečtenou knihu a čtyři nepřečtené, což je na mě dobré, většinou mám doma víc knih. Zas tak dobrá ovšem nejsem, jelikož jsem si na online katalogu knihovny několik knih rezervovala. Neodolala jsem.

Ráda bych Vám doporučila jedno video. Video natočila Verunka (Hledám místo na Zemi). Video je na téma Holocaust a Verunka se tématu zhostila výborně. Mluví o velmi zajímavých knihách. Některé knihy jsem četla, po ostatních knihách kouknu. Jednu knihu jsem si rezervována v knihovně. Téma Holocaustu mě zajímá. Doba to byla krutá, zlá a nemělo by se na to zapomínat. 



Jistě jste si všimli, že nebyl článek Přečtené knihy - srpen 2017. Tak trochu jsem článek odsouvala a trošku zapomněla. Uteklo to a najednou byl konec měsíce. Nebojte, článek bude. Bude během tohoto týdne. Stejně tak i článek Přečtené knihy - Září 2017.

V pátek jsem byla s naším pejskem Maxem na procházce a donesli jsme kaštany. To už je taková podzimní tradice.

Přeji pohodový večer a příjemné chvíle s knihou. Jakou knihu čtěte? Pochlubte se.








Žádné komentáře:

Okomentovat