neděle 29. října 2017

Přečtené knihy - Září 2017

Ahoj


Během měsíce září jsem přečetla 5 knih. 3 knihy z knihovny a 2 knihy z mé knihovničky. I tento článek píšu se zpožděním a to 29.10.2017.

První knihou měsíce září byl tento zajímavý thriller na téma stalkingu. Kniha se mi líbila. Napínavá kniha až do konce. Až do konce jsem netušila, kdo je vrahem, i když pár tipů jsem měla. Hovor se smrtí je osmým dílem ze série. Já začala číst sérii tímto dílem, což není ideální, ale u nás v knihovně bohužel celou sérii nemají. Určitě si, ale přečtu díly, které mají.
 Hovor se smrtí

Další knihou měsíce září byl recenzní výtisk, který jsem získala v recenzním konkurzu u Omegy. Kniha se mi velmi líbila, hojně jsem používala lepíky na zajímavé myšlenky. Kniha je o ženách, vědkyních a vesmírném výzkumu. Recenzi si můžete přečíst zde
Vzestup raketových dívek

Další knihou měsíce září byl další recenzní výtisk od Omegy. Kniha se mi velmi líbila a lepíků na zajímavé myšlenky jsem použila hodně. Knihu si časem přečtu znovu. Recenzi si můžete přečíst zde
Lidé, kteří mě znali

A pak jsem sáhla po knize z knihovny od mé oblíbené autorky Danielle Steel. Kniha se mi velmi líbila, přečetla jsem ji během jednoho dne. . Velmi zajímavý a napínavý příběh dvou bratrů, dvojčat. Jeden byl vždy považován za toho zlého a druhý za toho hodného. Bylo to opravdu tak? Nebo je skutečnost jiná? Kniha byla dost napínavá, hlavně v druhé části a ke konci knihy, skoro až thriller. V příběhu došlo i ke zločinu. Kniha mě příjemně překvapila. Kniha se zařadila mezi mé oblíbené knihy Danielle Steel. Kniha vyšla v roce 2016. Budu se muset kouknout po knihách autorky, které napsala v posledních letech.
Marnotratný syn

A poslední knihou měsíce září byla příjemná detektivka a můj oblíbený vrchní inspektor Gamache. Kniha se mi líbila.
Oživlý kámen

Žádné komentáře:

Okomentovat