pátek 29. září 2017

Lidé, kteří mě znali - Kim Hooper

Lidé, kteří mě znali - Kim Hoop

Lide_kteri_me_znali_3DEmily se dostalo štěstí dříve než většině ostatních...  

Jako velmi mladá se vdala za muže, jehož vášnivě milovala, a budovala si život, jaký vždycky chtěla. Ale nic netrvá věčně. Pár ukvapených rozhodnutí, zamilování do jiného muže, nechtěné těhotenství – a její život je vzhůru nohama. 

Emily se rozhodne manželovi vše říct a odejít za otcem svého dítěte. Avšak její plány vezmou za své 11. září 2001. Strašlivá tragédie je jejím vysvobozením, dává jí možnost beze stopy zmizet z New Yorku a začít nový život. 

Není to snadné, ale Emily – nyní Connie Prynne –, si v Kalifornii vybuduje nový spokojený život. Ale když jí lékaři oznámí fatální diagnózu, Emily je nucena vše přehodnotit – pro dobro své třináctileté dcery. 
Strhující debut, v němž je obyčejná žena konfrontována se svou minulostí, aby zajistila budoucnost své dcery. Základní otázka zní: „Jak byste se zachovali vy?“ 

ČTRNÁCT LET PO ODCHODU Z NEW YORKU BYLO VŠE V POŘÁDKU.ALE NÁSLEDUJÍCÍ DEN SE VŠECHNO ZMĚNILO...

Jedna žena, dvě jména, dva příběhy, nemoc, současnost i minulost. To vše naleznete v této výborné knize s krásnou obálkou.

Connie Prynne žije v Kalifornii se svou třináctiletou dcerou Claire. Pracuje v baru a má jen pár přátel. Matka s dcerou mají dobrý vztah a vše se zdá být v pohodě. To ovšem jen do dne preventivní prohlídky na gynekologii u doktorky Tanové. Connie k doktorce Tónové chodí už dlouho a zatím bylo vše v pořádku. Tentokrát je to jiné. Connie slyší od paní doktorky větu "Mohla by to být rakovina". A ta změní všechno. Během léčby vztah matky s dcerou není vždy ideální, bojují s různými problémy. Connie musí učinit rozhodnutí ohledně dcery a vrátit se ve své minulosti o 14 let zpátky, kdy učinila jedno rozhodnutí, které jí změnilo život. Musí se ve své minulosti vrátit mnohem dál. Do jiného příběhu. Do příběhu Emily Morisové.

Emily Morisová je mladá dívka má na večer naplánováno rande s Gabem. Spolubydlící Jenny ji přemluví k návštěvě pohledného souseda a tím se Emily změní život. Bydlí tam totiž i Drew a je z toho velká láska. Všechno se zdá báječné, Emily i Drew chtějí studovat své vysněné školy. To se ukáže nereálné, tak jeden z nich musí se školy vzdát a jít pracovat. A ještě je potřeba postarat se o matku Drewa, která trpí Parkinsonovou nemocí a je na tom zdravotně stále hůř a to přináší do vztahu Emily a Drewa mnohé problémy. A potom znovu potká Emily Gabea. I to ovlivní a změní život Emily. A také události 11. září 2001. 

Od prvního okamžiku, kdy jsem knihu objevila a přečetla si anotací, jsem věděla, že se mi kniha bude líbit. Kniha se mi nakonec líbila mnohem víc, zasáhla mně a rozhodně si knihu časem přečtu znovu. Kniha se četla dobře, příběh byl zajímavý. Při čtení jsem používala lepíky na zajímavé myšlenky a použila jsem jich spoustu. Po dočtení knihy jsem byla docela smutná, že příběh končí a nemohu dál prožívat tento příběh. Chtěla jsem číst dál. Docela by mně zajímalo jak by příběh pokračoval. Knihu doporučuji především čtenářkám. 

Kniha má krásnou povedenou obálku 



Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji Nakladatelství Omega
Knihu si můžete koupit Knihy Dobrovský

Žádné komentáře:

Okomentovat