neděle 8. října 2017

Marťáskův týden s knížkou 25

Ahoj
Přeji pohodový večer a vítám Vás u dnešního článku. Přes víkend jsem byla lenošivá, proto píšu článek až teď. Tak možná budete číst článek až zítra.

I když život není vždy sluníčkový, snažím se radovat i z maličkostí. Velikou radost mi tento týden udělal balíček z Knižního klubu. Rozhodování, které knihy objednám bylo náročné. Knih, které by se mi líbily je spousta, ale penízků na knihy momentálně málo. Tak jsem si objednala jen jednu knihu a to knihu od mé oblíbené autorky Danielle Steel. Podle anotace vypadá příběh dobře. Bude zajímavý a už se těším až si knihu přečtu. 


Objednala jsem si také tento knižní diářík na příští rok. V diáři jsou citáty z knih. 


Byla jsem v knihovně vrátit přečtené knihy a donesla si tuto krásku. I když jsem čtenářky 40+ tato série se mi líbí. Je to pro mě krásná pohádka. Co Vy a tak série? 

Tento týden jsem přečetla dvě knihy. První přečtenou knihou tohoto týdne byl tento velmi zajímavý silný příběh z období 2.světové války a to z Polska, z Varšavy. Příběh je plný válečných hrůz, ale také je i o velké odvaze a riziku, které manželé den co den podstupovali. Pomohli během války velkému počtu lidí i zvířat. Kniha mě hodně zasáhla. Knihu doporučuji. Čtenáři se v knize dozví spoustu zajímavých informací z válečné Varšavy. Kniha je i zfilmována, ale dík jsem ještě neviděla. 

Druhou přečtenou knihou tohoto týdne je tento velmi silný příběh. Knihu jsem objevila díky Verunce. V minulém článku jsem vzpomínala video, ve kterém Verunka o knize mluvila.  Kniha se mi líbila, je velmi zajímavý příběh mladíka,  který se zamiluje do starší ženy. Všechno se  zdá idylické, ale Hanina minulost vše pokazí. Knihu mám půjčenou z knihovny, ale uvažuji o tom, že si knihu koupím do své knihovničky. V knize je spoustu zajímavých myšlenek a lepíků bych potřebovala hodně. Film jsem ještě neviděla. 


Dnes jsem přemýšlela co číst dál a nakonec jsem zvolila knihu mé oblíbené autorky Danielle Steel. Zatím jsem na začátku, ale myslím, že se mi bude příběh líbit. 


Mým cílem pro tento rok, je přečíst 70 knih. Zatím mám přečteno 51 knih. Tak mi ještě schází přečíst ještě 19 knih. Uvidím jak to půjde. Kolik jste přečetli v tomto roce zatím Vy? 

Druhou radostí tohoto týdne je balíček z knihou, která ke mně dopisuje z Nakladatelství Omega. Udělalo mi to obrovskou radost. Zkusila jsem recenzní konkurz a vyšlo to. V příštím článku se dozvíte, která kniha mi udělala takovou radost. Kdyby mě někdo viděl, když jsem zjistila, že to vyšlo, tak by si myslel, že jsem se zbláznila. Blogeři a booktubeři to nejspíš znají a chápou. Zkusili jste někdy recenzní konkurz? Jste úspěšní? 

Doporučím Vám jedno video a tentokrát video Irenky, ve kterém mluví o knihách, které vyjdou během měsíce října. Spousta zajímavých knih a spousta inspirace.

Doufám, že už konečně doženu resty na bloku a dopíšu slibované články.

Přeji pohodový večer a úspěšný příští týden. Jakou knihu čtete Vy? Pochlubte se. 

Žádné komentáře:

Okomentovat