neděle 15. října 2017

Marťáskův týden s knížkou 26

Ahoj
Přeji pohodový večer a příjemné čtení dnešního článku. Tento týden jsem měla v práci odpolední. Tento týden jsem byla docela unavená. Večer se mi nechtělo spát, chodila jsem pozdě spát a tak se mi ráno nechtělo z postele. Tento týden budu mít ranní, tak budu muset chodit spávat mnohem dřív, neboť vstáváníby bylo krušné.

Přečtená kniha

Tento týden mi dělala společnost kniha od Danielle Steel. Kniha se mi velmi líbila. Velmi zajímavý příběh dvou sester Olivie a Victorie. Olivie a Victoria jsou jednovaječná dvojčata a jsou velmi podobné vzhledově a hodně rozdílné povahově. Jsou velmi podobné, zrcadlově. Co má jedna napravo, druhá má nalevo. Jen málo lidí je dokáže spolehlivě rozeznat. Sestry toho mnohdy zneužívají a mění se. Olivie je zodpovědná, Victorie je divočejší. Victorie se dostane do problémů a tak jejich otec rozhodne, že se Victorie vdá za Charlese, aby napravila svou pověst. Manželství není šťastné a tak sestry znovu špekulují jak to vyřešit. Vymyslí plán a zrealizují. Jak to bylo dál? To si přečtete v této knížce. Není to jen romantika, je to mnohem víc. Příběh začíná v roce 1913. Doporučuji.

Celý týden jsem vyhlížela balíček s knihou. Dočkala jsem se až v pátek. Balíček mi udělal obrovskou radost a skrýval tuto krásnou knihu. Moc se těším až se do knihy začtu. 

Zkusila jsem další recenzní konkurz a štěstí se na mě usmálo, tak budu vyhlížet další balíček. Knihu Vám ukážu v příštím článku.

Většinou čtu jen jednu knihu, ale tentokrát zkusím dvě. Pustím se do recenzáčku a rozečetla jsem ještě jednu knihu. Ráda si beru knihu a čtu ve vaně. Nevěru si nové knihy. Sice jsem už dlouho žádnou knihu neutopila, ale jistota je jistota. Druhou knihou, co budu číst, je další kniha od Danielle Steel. Jsem teprve na začátku a vypadá to na zajímavý příběh. V příštím článku knihu zhodnotím. Nebo doufám, že zvládnutí přečíst během týdne obě knihy.

V poslední době jsem si oblíbila na tabletu hru Cross Stitch. Baví mě tyto obrázky, ale zabere to hodně času. Znáte tuto hru? Jaké hry hrajete Vy?

Přeji úspěšný pracovní týden, ať ho máme všichni co nejpohodovější a sejdeme se v neděli u nového článku. A doufám, že konečně dopisů články, které ještě dlužím.

1 komentář: