neděle 19. února 2017

Nedělní povídání a opět knihovna

Ahoj
Je neděle a čas na trošku povídání. Není dlouho, co jsem psala, že se budu snažit mou stále velkou hromadu knih z knihovny zmenšit. Trochu se mi to i povedlo, ale už opět má hromada zase roste. Někdo to tak má z knihami, které si kupuje, já to mám z knihami z knihovny. To jste si už určitě všimli, že to tak je.

Má aktuální hromada knih z knihovny
  

Mě stačí kouknout na online katalog knihovny na novinky a už vidím několik knih, které bych si chtěla přečíst a některé zrovna rezervuji a těším se až budou knihy volné. Jinak mou inspirací jsou blogy, instagram, databáze knih a videa na YouTube. 

Mým nejoblíbenějším kanálem je KNIHÁNKOV - Svět knih zde

Irča (Rodaw) natáčí úžasná videa, je zde plno inspirace na čtení. Většinou se hned dívám, jestli některou z těch knih nemají v knihovně.
Na tomto kanále natáčí občas videa i její maminka. Tato videa jsou také úžasná, také spousta inspirace na čtení. Maminka mluví o knihách velmi poutavě, krásně a s láskou. 
  
 

O dalších mých oblíbencích někdy příště. Kde berete inspiraci na čtení Vy?

Včera jsem dočetla tuto knihu

 
Moc se mi líbila, recenzi připravuji. Chci si přečíst i další knihu od tohoto autora

 

Dnes jsem z mé hromady knih vybrala tuto knihu a ráno začala číst. Je to zajímavá knížečka o cestování, příjemné oddechové čtení.

 
Na tuto knížku mě inspiroval rozhovor s autorkou v televizi. Zatím se mi kniha líbí.

Chci dnes začít číst i tuto knihu. Mám tu knihu doma už pořádně dlouho, už je to ostuda a měla bych s tím něco udělat. To je tak, že zajdu do knihovny, donesu nějakou knihu a protože mě láká hodně, tak se do ní pustím a některé knihy pak mám doma pořádně dlouho. Naštěstí je u nás v knihovně velmi tolerantní paní knihovnice a jedině novinky, knihy hodně půjčované a rezervované musím donést brzo. Tak jsem poněkud odbočila a teď už jakou knihu to chci dnes začít číst.

 

A tyto na přečtení čekají

 
Tuto knihu už mám také hodně dlouho, tak snad na ni brzo dojde

 

 
První díl se mi líbil, tak budu pokračovat i dalším dílem této série.

 

Sedm let v Tibetu 
Film Sedm let v Tibetu je můj oblíbený, tak jsem zvědavá i na knihu. Kniha se mi také hodí do výzvy na databázi knih.

 

A ještě knihy, které mám rezervované

 

 

 
 
 

 A také na přečtení čeká spousta úžasných knih v mé knihovničce.

Jak jste na tom Vy? Máte také doma spoustu nepřečtených knih z knihovny, nebo z vlastní knihovničky?
A ještě mě napadlo časem článek o knihách z mé knihovničky. Měli byste zájem o tento článek?

Přeji pohodovou neděli a spoustu přečtených stránek z knihy, kterou právě čtete. Mějte se krásně a pohodově.

Žádné komentáře:

Okomentovat