čtvrtek 2. února 2017

Přečtené knihy - Leden 2017

Ahoj
Dnes se koukneme jaké knihy jsem přečetla v lednu. Přečetla jsem 7 knih.

Jako první knihu roku 2017 jsem četla tuto knihu




 

Do knihy jsem se nejdřív nemohla začíst, chvilku to trvalo než jsem si zvykla na styl jakým je kniha napsaná. Jak stránky přibývaly, víc a víc jsem se do příběhu ponořila a pak už knihu nemohla odložit. Jedná se o velmi silný příběh. Doporučuji. Recenzi si můžete přečíst zde

Potom jsem si vybrala tuto knihu




Kniha se mi líbila. Recenzi si můžete přečíst zde

Potom jsem sáhla po této knize





Kniha se mi velmi líbila. Jedná se o zajímavý příběh muže, jehož  celý život provází v dobrém i ve zlém skleněnky. Recenzi si můžete přečíst zde

A pak jsem sáhla  po knize do své knihovničky
 

Tato kniha je úžasná a patří do knihovničky každého pejskaře. Recenzi připravuji.

Potom jsem sáhla opět po knize s knihovny




Kniha se mi líbila. Je to příjemná oddechovka a zároveň je to zajímavý příběh. Recenzi připravuji.

Potom opět kniha z knihovny. Knihu jsem měla doma hodně dlouho, tak konečně na ni došlo a líbila se mi.




Recenzi připravuji a časem se pustím i do dalších dílů této série.

A nakonec opět kniha od Petry Zhřívalové


Kniha se mi velmi líbila. Opět je to příjemná oddechovka, ale i velmi zajímavý příběh. Recenzi také připravuji.

Celkem jsem tedy přečetla za měsíc leden 7 knih. V druhé půli ledna jsem víc četla, než psala na blog, tak to postupně doplním a polepším se. V lednu jsem měla šťastnou ruku na samé dobré knihy, ovšem nejvíc mě zasáhla kniha Psí poslání. Povedlo se mi o dost zmenšit mou stále obří hromadu knih z knihovny, i když v knihovně mám zas několik rezervací. Teď bych se měla víc vrhnout na knihy z mé knihovničky.  

Kolik Knih jste přečetli v lednu Vy? Pochlubte se jaké knihy jste četli. 


1 komentář:

  1. Mě láka ta Pusinka, obálka je krásná a vypadá to na pořádnou jízdu!

    OdpovědětVymazat