neděle 5. února 2017

After 1: Polibek - Anna Todd

After 1: Polibek - Anna Tood
Nakladatel: YOLI
Série: After (1.díl)
Pořadí vydání: 1.
Rok a měsíc vydání: 2015/08
Počet stran: 528
Vazba: Paperback


Anotace: ... můj život a moje srdce už nikdy nebudou stejné. Potom, co do nich narazil Hardin, už ne.

Tessa má všechno – žije v láskyplném prostředí s chápající matkou a má kluka svých snů, laskavého, milého, kterého jí závidí všechny kamarádky. Lepšího už si ani nemohla přát. Tessin pohodový život ale v okamžiku změní jediné setkání. Hardin je pořádně drzý kluk, s nepřeslechnutelným, nafoukaným britským akcentem, sexy rozcuchem, tetováním a piercingem ve rtu. Tessa si nemůže pomoct – Hardin je zkrátka jiný než ostatní kluci, které poznala...

A to po všech stránkách – dovede být i pěkně krutý. Neměla by ho spíš nenávidět? Neměla by jím Tessa pohrdat? Jak to, že se od něj nemůže odpoutat? Nedokáže to – i přes všechny jeho chyby a prohřešky. Intenzivní vášnivou blízkost střídají neustálá Hardinova zmizení a výbuchy vzteku. Může takhle vůbec vypadat láska? Tessa sama nevěří, že by takový vztah mohl fungovat. Ale… jde odolat jeho polibku?

Tessa má všechno - žije s chápající matkou, má skvělého kluka. Všechno se změní, když jede studovat na vysokou školu. Matka a její kluk ji doprovodí na cestě na kolej. Na koleji zjistí, kdo bude její spolubydlící, která se ani matce, ani jejímu příteli nelíbí. Tessa je vzorná studentka, která si svědomitě plní své povinnosti. Postupně se všechno změní, když se Steph vyrazí na mejdan. Na mejdanu se Tess tak úplně nelíbí, ale pozná tam Hardina, který se Tess na první pohled nelíbí, ale něco jí k němu přitahuje. A tak se na mejdan vypraví znovu, i když na tom prvním to nebylo úplně ideální. Tessa a Hardin, postupně se jejich vztah prohlubuje. Tessa se rozejde se svým přítelem a je s Hardinem. To se ovšem nelíbí její matce. Tessin vztah s Hardinem ovšem není rozhodně idilický. Hardin má svá tajemství a je střídavě milující, vášnivý, ale také vzteklý, hrubý, nenávistný. Tesse se to nelíbí, ale nedokáže Hardinovi odolat. Najdou si byt a začnou bydlet společně. Bude jejich společný život šťastný? Nemá Hardin nějaká tajemství?

Kniha se mi líbila a nejspíš se pustím i do dalších dílů. Tessa mi byla sympatická, ale chvílemi bylo s podivem, co všechno si nechala od Hardina líbit. Hardin mě naopak chvílemi pěkně štval. Kniha se čte dobře, i když jsem měla chvílemi chuť knihu odložit, nebo odhodit. Něco mě ovšem popohánělo číst dál, zvědavost jak to bude dál. Nepatřím do cílové skupiny, pro kterou je tato série určena, přesto jsem si čtení užívala a jsem zvědavá jak to bude dál.




Žádné komentáře:

Okomentovat