sobota 24. září 2016

Troška sobotního povídání

Ahoj
Přeji pohodový sobotní večer. Prožívám divné období, z práce jsem hodně unavená, nic se mi nechce a nic nestíhám. Tak i na blogu mám resty, pár recenzí i další články a už hodně dlouho slibuji soutěž.

Budu se snažit testy brzo dohnat. Přečetla jsem několik zajímavých knih. Recenze budou doufám brzo. Momentálně přemýšlím, co číst dál. Klasická otázka knihomolky. Hromada knih z knihovny je stále velká a to mám i několik rezervací. A z mé knihovničky na mě mává spousta nepřečtených knih a také jeden recenzáček.

Doufám, že mě toto zvláštní období přejde a články na blogu budou zas tak často jako dřív.
Jakou knihu čtěte Vy? S jakou knihou trávíte sobotní večer?
Já budu ještě chvíli pracovat na restech a půjdu spát.

1 komentář:

  1. Zrovna ctu knihu Laurus-Evgenii Vodolazkin.Taky kolikrat nevik,co.driv cist.Seznam se stale rozrusta, kupuji nove knihy, v knihovne take porad pribyvaji nejake novinky :) ted aspon na nejakou dobu vim co budu cist,rada bych docetla Pisen ledu a ohne a po ni vsechny Upiri deniky :)
    Melisinblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat