sobota 3. září 2016

Přečtené knihy - srpen 2016

Ahoj
Dnes se koukneme kolik knih jsem přečetla během srpna. Tentokrát to budou trošku zvláštní počty. Některé knihy jsem dočetla a několik knih přečetla. Tady jsou.

Jako první jsem četla knihu
Líný rodič - Tom Hodgkinson
Kniha se mi líbila, ale protože nemám děti, nemohla jsem knihu úplně objektivně posoudit. Recenze je zde

Potom jsem dočetla knihu
Dánská dívka - David Ebershoff
Kniha se mi velmi líbila. Velmi zajímavý příběh. Recenze je zde

Potom jsem dočetla knihu
Vrahem může být kdokoli - Jeffery Deaver 
Kniha plná zajímavých povídek se mi velmi líbila. Recenze je zde

Přečetla jsem knihu
Led v žilách - Yrsa Sigurdardóttir
I tento případ advokátky Tóry se mi líbil. Recenze je zde

A pak jsem četla příběh Barbory Koudelkové
Útěk z afrického peklaNávrat do českého peklaNa rozcestí - Kolotoč nástrah se opět roztáčí
Útěk z afrického pekla
Návrat do českého pekla
Na rozcestí - Kolotoč nástrah se opět roztáčí
Recenze na tyto knihy připravuji.

Dočítám knihu
Šťastná kniha - Barbora Šťastná
Recenze bude brzo
Šťastná kniha
Kolik knih jste přečetli v srpnu Vy?

Článek píšu na tabletu, nejdou mě sem dát obrázky, doplním. Knihy jsem už vrátila do knihovny a nevyfotila...









Žádné komentáře:

Okomentovat