neděle 4. září 2016

Šťastná kniha - Barbora Šťastná

Šťastná kniha - Barbora Šťastná

Nakladatel: Motto
Pořadí vydání: 1.
Rok a měsíc vydání: 2013/09
Počet stran: 232
Vazba: pevná

Anotace: 
Taky vás někdy napadlo, že byste chtěli změnit svůj život? Odjet meditovat do Indie? Chovat bio ovce na Šumavě? Zachraňovat děti v Africe? Pracovat v baru na středomořské pláži? Taky mě to napadlo, ale, upřímně řečeno... nechtělo se mi. Místo toho jsem vyzkoušela různé způsoby, jak být šťastnější, a přitom si nechat svůj život takový, jaký je: s manželem a dvěma dětmi, s bytem na hypotéku a normální pracovní dobou. A zjistila jsem, že štěstí si nechci schovávat na Vánoce, na dovolenou nebo na někdy jindy.

Nechci nic měnit, ale chci změnit svůj život, takto začíná tato úžasná knížečka. Autorka v této knize popisuje každodenní radosti i starosti. Čtenářky v této knize najdou spoustu tipů, které mohou zařadit i do svého života. Kniha je také příjemnou oddechovkou. Čte se velmi dobře. 
V knihovně jsem před nedávnem narazila na tuto knihu a zjistila, že jsem knihu už četla. A jelikož věřím, že se ke mně knihy dostávají z určitého důvodu v danou chvíli, knihu jsem si i tak půjčila a přečetla znovu. Jsem ráda, že jsem si knihu přečetla. Doporučuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat