neděle 5. května 2019

Ostravský gang v Brně

Ahoj
Přeji pohodovou neděli a vítám Vás u dnešního článku. Dnes se ohlédneme za včerejším báječným knižním dnem. Včera jsem byla v Brně, kde měl srazík náš OSTRAVSKÝ GANG. Jak jsme se měli a kam jsme šli? To a mnohem víc se dočtete v dnešním článku.

Ráno jsem si nachystala věci a vyrazila za zážitky. Z Lanžhota jsem jela do Břeclavi autobusem a dál jsem pokračovala vlakem do Brna. Cesta uběhla rychle a v pohodě. V Brně jsem se nejdříve zamířila do Vaňkovky. Do Brna jsme přijeli z různých koutů republiky, tak chvíli trvalo než jsme se všichni sešli.


První zastávkou byla velmi příjemná kavárna V melounovém cukru. V kavárně jsme si předali vzájemně dárečky a příjemně si popovídali. A dali si i nějaké dobroty. A to výborný zákusek a s Peťou jsme si dali kávu pod názvem Babiččina paruka. Ze zvědavosti jsme kávu hned ochutnali, nevyfotila jsem. Káva byla zajímavá, výborná a dost silná. 

Další zastávkou bylo knihkupectví BARVIČ A NOVOTNÝ. Knihkupectví je krásné a dlouho jsem tam nebyla. Většinou v Brně chodím do jiného knihkupectví. Jít do knihkupectví s knihomoly je úžasný zážitek a má to své kouzlo. Je to úplně jiné a mnohem lepší, než když jdu do knihkupectví sama. 

A pak už jsme zamířili do Veselé čajovny, která byla i naší poslední a nejdelší zastávkou. V čajovně už na nás čekal Eda, přítel Irenky. V čajovně jsme pokračovali v povídání o všem možném. Došlo i na pořádné záchvaty smíchu. Pokud smích opravdu léčí a prodlužuje život, tak naše skupinka bude žít nejmíň do 100 let. V čajovně jsem si poprvé vyzkoušela vodní dýmku. I tady jsme si dali různé dobroty. 

 Já jsem si dala výborný bylinkový čaj meduňkový. Dali jsme si i jídlo. Já jsem si dala salát Chicken mint salad, který byl vynikající. Doporučuji, pokud byste do Veselé čajovny někdy zavítali. Později jsem si dala ještě kávu a to Expresso Lungo s mlékem. Dala jsem si i výborný toast s nivou. 



Čas rychle ubíhal a Peťa se musela rozloučit a jít na vlak Ostravu. My ostatní jsme zůstali dál v čajovně a bylo to fajn. A najednou tu byl čas, kdy i já se musela rozloučit a pospíchat na vlak. Vůbec se mi nechtělo odcházet, ale nešlo to jinak. Cestou jsem se stavila v levných knihách... Když jsem šla na nádraží, tak začalo dost pršet a bylo to nepříjemné. A bylo ještě hůř. Na nádraží jsem zjistila, že vlak má zpoždění. Zpoždění mělo víc vlaků, tak bylo na nádraží hodně lidí a bylo to nepříjemné. Vlak konečně přijel a pak už to bylo v pohodě. V Břeclavi mi ovšem ujel autobus a další jel až za dlouho. Tak jsem musela jet taxíkem a tak se mi výlet prodražil. Domů jsem dojela unavená, ale plná dojmů. 

Být ve společnosti těchto lidí bylo úžasné. Peťa, Irenka s Edou a Deniska s Tomem, bylo mi s nimi moc fajn. Děkuji ❤️



Nová kniha v mé knihovničce. Úlovek z levných knih.


Dárečky od Irenky a Denisky. Moc potěšily a moc děkuji. Obojí jsem už ochutnala a je to výborné. Dlouho to nevydrží. 


Bohužel jsme se v Brně nesešli všichni. Bylo by to tak ještě lepší. Snad se nám brzo podaří sejít se všichni. Moc bych si to přála. Příležitost vidět se budeme mít příští sobotu v Praze na Světě knihy. Moc se těším.

OSTRAVSKÝ GANG to je úžasná skupinka lidí, kteří jsou z různých koutů republiky, jsou různého věku a přesto si báječně rozumí. Je to kouzelné a moc děkuji za to, že jsem lidí z ostravského gangu poznala. Už teď mi všichni chybí. Naštěstí se uvidíme brzo.

"AŤ KAŽDEJ DEN STOJÍ ZA TO"
A TEN VČEREJŠÍ DEN ZA TO ROZHODNĚ STÁL...

1 komentář: