sobota 25. května 2019

Beze svědků - Lisa Jewelová

Beze svědků – Lisa Jewellová


Beze svědků je výborný psychothriller, který byste si neměli nechat uniknout. Beze svědků je příběh plný překvapivých odhalení.
Název: Beze svědků
Autor: Lisa Jewellová
Počet stran: 284
Rok vydání: 2019
Nakladatel: Cosmopolis

Recenze:
Ellie je 15-ti letá holka a prožívá běžné radosti i starosti mladých lidí. Blíží se letní prázdniny, tak Ellie čeká ve škole spousta zkoušek. Chce si zlepšit známku z matematiky, tak požádá matku, aby jí zajistila doučování. Po dlouhém dohadování matka nakonec svolí. Jednoho dne přijde Noelle Donellyová, která bude Ellie doučovat matematiku. Zpočátku to vypadá dobře a Ellie se Noelle líbí. Později se však Ellie začne zdát Noelle zvláštní a chce po matce, aby doučování zrušila. Zdůvodní to tak, že doučování už nepotřebuje a chce se učit víc do jiných předmětů. Jednou se Ellie vypráví do knihovny a domů už nedorazí. Zmizí beze stopy a beze svědků. Vyšetřování je zdlouhavé a až po 10 letech se objeví stopa.

Matce Ellie se změní život. Sourozenci Ellie mají už svůj život a manželství Laurel nevydrží. Jednoho dne se seznámí s mužem jménem Floyd. Mezi Laurel a Floydem se postupně rozvine vážnější vztah. Všechno se zdá idylické, ale jen do okamžiku než se Laurel seznámí s dcerou Floyda Poppy. Je až neuvěřitelně podobná Ellie. Od toho dne se Laurel snaží odhalit pravdu a pátrá po tom, co se doopravdy stalo Ellie.

Kniha se mi líbila, četla se mi dobře. Příběh plný překvapivých odhalení. Mnohé jsem neodhadla, nečekala. Laurel mi byla sympatická a byla jsem zvědavá na odhalení osudu Ellie. Od knihy jsem měla velká očekávání a nezklamala. Za mě velké doporučení.

Za recenzí výtisk moc děkuji Nakladatelství Cosmopolis,
kde si knihu Beze svědků můžete koupit. Pokud si chcete přečíst výborný psychothriller, neváhejte a jděte do toho.

1 komentář:

  1. Na knihu se chystám. Nedávno jsem si ji pořídila a už se na ni těším. Velmi mě na ni nalákala Šárka z Deník jedné knihomolky a tvá recenze mě také utvrdila v tom, že se mi bude líbit.:))

    OdpovědětVymazat