sobota 25. května 2019

Pekárna v Brooklynu - Julie Caplinová

Pekárna v Brooklynu – Julie Caplinová

Pekárna v Brooklynu je výborná oddechovka plná romantiky, lásky, přátelství, hledání sebe sama a pekárny. Čtenářky, které četly knihu Kavárna v Kodani by si rozhodně tento příběh neměly nechat uniknout. Doporučuji.

Název: Pekárna v Brooklynu
Autor: Julie Caplinová
Počet stran: 364
Rok vydání : 2019
Nakladatel: Cosmopolis

Recenze:
Sophie žije v Londýně a má báječný život. Má krásný byt, dobrou práci a přítele Jamese. V práci dostane výbornou nabídku odjet pracovat na půl roku do New Yorku. Nabídka je lákavá, ale své rozhodnutí změní poté, co Sophii jednoho dne vyhledá žena, která tvrdí že je manželkou Jamese. Sophie se tak dozvídá, že James je nejen ženatý, ale má i dcerku Emu.
A tak se rozhodne využít pracovní nabídku a odletí do New Yorku. Bere to jako útěk z nepovedeného vztahu. Po příletu do New Yorku se vydá hledat být, kde má bydlet. V domě je i pekárna a hodná bytná Bella, se kterou se Sophie spřátelí. V práci se jí líbí a rozhodně nemá v plánu nový vztah. Do života ji však vstoupí hned dva muži, kolegové z práce. Paul a Todd. Todd je velmi pohledný muž s pověstí sukničkáře, motá se kolem něho spoustu žen. Sophie se spřátelí s Bellou i Toddem a užívá si New York.

Kniha se mi hodně líbila, četla se velmi dobře. Romantický příběh od kterého jsem se nemohla odtrhnout. V knize mě zaujalo i mnoho myšlenek, došlo tedy i na lepíky. A na konci knihy i na slzy. Doporučuji si ke čtení připravit dobrou kávu a nějakou sladkost. Určitě budete mít na něco dobrého chuť.

Od autorky jsem četla knihu Kavárna v Kodani, která se mi také hodně líbila. Určitě budu sledovat i další knihy autorky. Do knih této série jsem se zamilovala.

Za poskytnutí recenzních výtisku děkuji Nakladatelství Cosmopolis, kde si knihu Pekárna v Brooklynu můžete koupit. Určitě neprohloupíte.

2 komentáře:

  1. Kniha vypadá dle tvé recenze opravdu dobře. Takové pohodové večerní čtení. :) Bohužel mám want to read list narvaný k prasknutí, a cpu tam ted už jen opravdu knihy co mám nutkavou potřebu hned číst. O:-) ALe recenze se mi líbí. Dokonce mě zmínka o kávě a sladkosti přivedla na myšlenku zvednout zadek a jít si pro něco dobrého :D O:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě upozorním na formátování textu. Některé články máte normálním fontem a některé (jako např. tento) máte velkým fontem. Pokud články napřed píšete ve wordu a teprve potom je vkládáte do bloggeru, doporučuji text z wordu zkopírovat do poznámkového blogu a pak teprve do bloggeru. Docílíte tím toho, že se vám smaže úplně všechno formátování. Tudíž v bloggeru pak stačí jen "odentrovat" odstavce, ztučnit podnadpisy a je hotovo. :)

    OdpovědětVymazat