neděle 2. června 2019

Smrtící tajnosti - Robert Bryndza

Smrtící tajnosti - Robert Bryndza

Smrtící tajnosti už šestý případ Eriky Fosterové. I tento případ je plný překvapení a zvratů. Nenechte si knihu uniknout. 


Název: Smrtící tajnosti
Autor: Robert Bryndza
Nakladatel: Cosmopolis
Rok vydání: 2019
Počet stran: 369

Recenze
Byl pozdní Štědrý večer. Marissa Lewisová se vrací vlakem z klubu v Londýně, kde vystupovala jako tanečnice burlesky. Pospíchala domů a brzo byla u domu, kde bydlela. Vešla na předzahrádku u domu a chystala se odemknout dveře. V tom zaslechla vrznout branku. Za ní stála postava v dlouhém černém plášti, s plynovou maskou na obličeji a s nožem v ruce. Druhý den ráno Marissu našla její matka mrtvou.

Erika Fosterová se chystá na oběd s nadřízeným Paulem Marshem. Erika má s Paulem komplikovaný vztah, proto se na oběd moc netěší. Eričin poslední vyřešený případ byl s rodinou Paula Marshe nepříjemně propojený. Cestou na návštěvu se připlete k novému případu. I když není ve službě, jde se podívat na místo činu a ujme se vyšetřování. Jde o mladou ženu a tou je Marissa Lewisová. Z místa činu utíká mladý muž, Erika s kolegou může dostihnou na zahradě vedlejšího domu. Na zahradu přijdou i jeho rodiče a pokračuje se ve vyšetřování. Je provedena pitva Marissy, Erika s týmem se vyptávají po okolí a kamarádek na život Marissy. Zajímají se o osobní život i pracovní. Marissa nemá moc dobrou pověst. Vyšetřování je náročné, odhalují se noví podezřelí a jak to dopadlo se dozvíte, když si knihu Smrtící tajnosti přečtete.

Kniha se mi líbila, četla se mi dobře. Případ plný překvapení, nemohla jsem se odtrhnout. Během čtení jsem si několikrát myslela, že jsem konec odhalila, ale po dočtení jsem zjistila, že jsem se pořádně spletla. Konec je překvapivý, pro mě nečekaný. Nečetla jsem všechny knihy Roberta Bryndzy, což bylo u čtení trošku problém protože případ z minulé knihy, byl několikrát vzpomínán. V každém dílů série je sice nový případ a je ukončený, ale je lepší číst sérii postupně jak vychází.

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji Nakladatelství Cosmopolis a moc se těším na další knihy Roberta Bryndzy.
Pokud Vás kniha Smrtící tajnosti láká, tak směle do toho. Za sebe doporučuji. Tento díl série se mi hodně líbil.

Moje hodnocení: 100%

Žádné komentáře:

Okomentovat