neděle 21. dubna 2019

Knižní sraz v Ostravě

Ahoj
Vítám Vás u nového článku. Dnešní článek bude o knižním srazu, který se konal v Ostravě. Knižní sraz pořádaly Petra a Fearnie. Dívám se na mou oblíbenou pohádku O statečném kováři a popíši Vám ten báječný knižní den.


Na knižní sraz do Ostravy jsem se hodně těšila. A pak nastal den D. Vstávala jsem hodně brzo, před 4 hodinou ranní. Vstávání bylo krušné, ale těšení na knižní sraz bylo mnohem větší. Udělala jsem si kávu a snídani. Věci jsem měla nachystané dopředu, tak jsem se jen dochystala a zkrášlily. Před 5 hodinou jsem vyrazila na autobus do Břeclavi. V Břeclavi jsem musela čekat až do 7:10 na vlak do Ostravy. 


Na nějakou dobu jsem jsem šla čekat do takové malé čekárničky, která je blízko autobusového nádraží. Četla jsem si. Četla jsem knihu Spalovač mrtvol. Touto knihou se zapojuji do čtenářské výzvy, kterou pořádá Marek. Kniha se mi čte dobře, knihu budu mít brzo přečtenou.



A pak už byl čas jít na vlak. Nějak jsem se zamotala a nastoupila do jiného vlaku a to do vlaku do Prahy. Včas jsem si chybu uvědomila a napravila. Nastoupila do správného vlaku, našla své místo a vydala se na cestu vstříc zážitkům. Cesta ubíhala v pohodě a brzo jsem byla v Ostravě. Na nádraží jsem chvíli počkala a brzo přišly Petra a Fearnie. Brzo se k nám přidala Andrea a dorazili i Irenka z Knihánkova a Matýsek. Předala jsem dárečky.

Od Irenka z Knihánkova jsem dostala čokoládu a krásný dopiskem, který mě moc potěšil. Na čokoládku se moc těším. Irenka říkala, že je to její oblíbená čokoláda. Tak uvidím jak bude chutnat mě.


Pak jsme šli na trolejbus, který nás zavezl do zoo. Před zoo stála dlouhá fronta, tak trvalo delší dobu než jsme se dostali do zoo. Čekání jsme si zpříjemňovali povídáním o všem možném. Pak jsme se konečně dočkali a vyrazili na prohlídku zoo.


Na tento hrad chtěly jít Irenka a Fearnie. Když zjistily, že je hrad jen pro děti, rozmyslela si to.










V zoo se k nám připojili ještě Deniska, která přijela z Českých Budějovic, se dvěma kamarády. V zoo jsme strávili 5 hodin. Byl to příjemný čas a až na pár nepříjemných okamžiků, kdy jsme se hledali, bylo všechno fajn. Ochutnali jsme i různé dobroty. Já jsem si dala výborný langoš. Ostravská zoo se mi líbila, časem bych se tam ráda podívala znovu.

Potom jsme se přesunuli do OC Forum Nová Karolina, kde jsme byli i minulé. Tentokrát jsme zašli do pizzerie Coloseum. Dali jsme si výborné jídlo. Já jsem si dala Insalata Caesar s grilovanými kuřecími prsíčky a restovanou slaninou, který byl vynikající. Dala jsem si i nealkoholické pivo. Někteří si dali i dezert a kávu. Vychutnávali jsme si vynikající jídlo, povídali si a smáli se. Tentokrát jsem měla záchvat smíchu já. Nejstarší účastnice srazu. Tady se k nám připojili i Mája a její kamarádka Eva. 

A pak jsme se přesunuli do našeho oblíbeného knihkupectví Dům knihy Knihcetrum, které je báječné. V knihkupectví jsme strávili nějaký čas. Prohlíželi si knihy, povídali si o knihách a nějaké knihy si koupili. Už jsme byli všichni za celý den všichni dost unavení.

Já si koupila knihu Knedlíček, která byla za pár korun a podle anotace to vypadá na zajímavý příběh.


A na závěr opět OC FORUM Nová Karolina a Starbucks. Naše oblíbené místo. Já si dala velké frappuccino, které bylo výborné. I na tomto místě jsme strávili příjemný čas a pak už byl čas vyrazit na vlak. Tedy na vlak pospíchali Irenka a Matysek. Na nádraží nás vezli kamarádi Denisky. Irenka s Matýsek pospíchali na vlak a já šla na hotel.

Byla jsem i tentokrát ve stejném hotelu jak minulé a kde to bylo fajn. Čekal na mě příjemný malý pokojíček.



Ráno jsem šla na výbornou snídani. Stejně jako minule jsem se přejedla.



Napadlo Vás někdy fotit v koupelně závěs ve sprše? Mě dnes ráno ano.



Pak už jsem vyrazila na nádraží a stavila se v levných knihách. Je to taková moje příjemná tradice. Po dlouhém přemýšlení jsem si koupila dvě knihy. 

A pak už byl čas jít na vlak. Cesta uběhla v pohodě a už jsem byla v Břeclavi.



Po příjezdu do Břeclavi jsem měla dost času než mi jel vlak do Lanžhota a tak jsem zašla do Alberta a pak ještě do oblíbené kavárny na kávu.


V Albertu jsem objevila tyto mňamky. Už jsem oboje mandle ochutnala a jsou výborné. 

Moje knižní přírůstky z knižního srazu v Ostravě. Miluji fialovou barvu a tak se to projevuje i na knihách. 



Knižní sraz v Ostravě byl báječný a kouzelný. Náš Ostravský gang je zajímavá skupinka lidí bydlících na různých místech republiky, různého věku, které spojuje láska ke knihám. Včerejší den mi potvrdil to, co jsem věděla už z minulého setkání. A to, že tito lidé jsou báječní a je mi s nimi moc fajn. S těmito lidmi chci být v kontaktu a chci se s nimi vídat. Srazů je v plánu dost, tak příležitostí bude hodně. 
Bohužel jsme se nesešli všichni z minula. Bohužel nedorazil Marek, nevyšlo mu to z vážných důvodů. Je to pochopitelné, ale trošku mě mrzelo, že nebyl s námi. Příště už se snad sejdeme všichni. 

Děkuji za báječný knižní sraz. 

4 komentáře:

  1. Skvělé povídání! Je vidět, že jste si to ty i ostatní fakt užili! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Sraz musel být skvělý. Tolik fajn lidí. Je super, že sis to užila. ^_^

    OdpovědětVymazat
  3. Spalovač mrtvol je vynikající kniha.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj. Je fajn, že sis to užila. Ostravská ZOO je pěkná a také Dům knihy. :)

    OdpovědětVymazat