neděle 10. března 2019

MARŤÁSKOVA KNIŽNÍ HROMÁDKA ANEB TBR NA BŘEZEN

Ahoj
Přeji pohodovou neděli a vítám Vás u nového článku. V dnešním článku se koukneme na mou TBR na březen. Na březen jsem si na hromádku nachystala 4 knihy. Pokud to vyjde chtěla bych přečíst i víc knih, ale uvidí se.

První vybranou knihou byla nová kniha od Sabinky, která píše pod pseudonymem Anna Beatrix Bártová. Na knihu jsem se hodně těšila a mám ji nyní rozečtenou. Kniha se mi zatím líbí. Více napíšu v článku o přečtených knihách za měsíc březen. Kniha má nádhernou obálku.

Druhá vybraná kniha mi také došla od Sabinky, po naší domluvě. Knihu napsala Marky Volf a je to její příběh o boji s vážnou nemocí. I na tuto knihu se těším, i když to nebude úplně jednoduché a veselé čtení. I tato kniha má povedenou obálku.

Dále jsem si vybrala dvě knihy, které jsem si koupila v Ostravě. V Ostravě jsem byla na knižním festivalu a prožila tam úžasný knižní den s těmi nej bookubery. Kdykoli se na tyto knihy v knihovničce kouknu, vzpomenu si na ten kouzelný den.
Knihu budu číst hodně brzo a je to příběh z období 2. světové války. Po knize jsem pokukovala delší dobu a v Ostravě jsem ji koupila za hodně dobrou cenu. Knihu si koupili i Irenka a Marek. Marek má knihu rozečtenou.

V únoru jsem přečetla knihu Norské dřevo a kniha se mi hodně líbila, tak jsem plánovala přečíst si další knihy autora. V Ostravě jsem knihu koupila za dobrou cenu, neodolala jsem. Jsem zvědavá, jestli se mi také bude kniha líbit.


Tak to je má knižní hromádka na březen. Četli jste některou z těchto knih?

Už hodně dlouho se odhodlávám k jednomu kroku, který by mě mohl posunout zas dál. Jen chybí odvaha udělat ten první a nejtěžší krok. Až se k tomu odhodlán, určitě se vše dozvíte.


Žádné komentáře:

Okomentovat