neděle 28. dubna 2019

TBR a přečtené knihy - duben 2019

Ahoj
Vítám Vás u dnešního článku. Bude to TBR a přečtené knihy za měsíc duben v jednom. TBR jsem měla nachystanou, ale nezveřejnila. Čas rychle utíká a bude brzo konec dubna. Tak jsem se rozhodla to tentokrát udělat tak trošku jinak. Od května už bude zase TBR samostatný článek a přečtené knihy za měsíc duben také samostatný článek. Nyní se podíváme na knihy, které jsem v dubnu přečetla a jakou knihu chci ještě v dubnu přečíst.

První knihou měsíce dubna byla kniha Krejčí z Osvětimi

Zajímavý a silný příběh muže, který přežil hrůzy koncentračních táborů, pochodu smrti. Za války přišel o celou rodinu a přesto hodně to nezlomilo. Postupem času se vypracoval na vynikajícího krejčího, který obléká prezidenty i celebrity. Kniha se mi četla dobře, příběh je zajímavý. Kniha je doplněna i fotografiemi a má povedenou obálku. Knihu doporučuji.

Další knihou byla kniha I motýli pláčou

Velmi silný příběh nejen o boji s rakovinou, ale také příběh o lásce, naději a hledání sebe sama. Recenze bude brzo.

A potom jsem sáhla po knize, kterou jsem se zapojila do čtenářské výzvy, kterou pořádá Marek Herman. Byla jsem moc ráda, že knihu měli u nás v knihovně a já se tak mohla do čtenářské výzvy zapojit.

Kniha se mi líbila, četla se mi celkem dobře. Příběh pana Karla Kopfrkingla, který pracuje v krematoriu a jeho rodiny je zajímavý. Je také příběhem k zamyšlení. Doporučuji. Včera proběhl stream na YouTube, kde jsme si povídali o knize. Marek stream zvládnul výborně a společné debatování o knize bylo moc fajn.
Už se těším na knihu, kterou budeme číst v květnu. Marek brzo zveřejní, která kniha to bude.

Nyní mám rozečtenou tuto knihu a zatím se mi líbí. Schází mi už jen pár stránek, tak dočtu brzo.

Potom bych se chtěla pustit do knihy Tiché roky na kterou se moc těším. Je to nejočekávanější kniha tohoto roku. Mám vysoká očekávání, tak uvidím jak se mi kniha bude líbit.

Četli jste některou z těchto knih?

Žádné komentáře:

Okomentovat