neděle 28. dubna 2019

Přečtené knihy - únor + březen 2019

Ahoj
A dnes ještě jeden velký rest a to přečtené knihy za měsíc únor a měsíc březen. Během těchto dvou měsíců jsem přečetla 8 knih. Tak se nyní koukneme na to, které knihy to byly a jak se mi líbily.


Příběh Alice, která se přestěhuje na venkov,na statek je zajímavý. Dům do kterého se nastěhuje je zatížen věčným břemenem a to útulkem pro opuštěná zvířata. Je s tím spousta starostí a jak se s tím Alice popere, si přečtěte v této knize. Kniha se mi líbila.


Kniha z období 2. světové války. Silný příběh Magdy, která se stala ochutnávačkou samotného vůdce, Adolfa Hitlera. Příběh je zajímavý a čtivý. Kniha se mi četla dobře. Doporučuji.


Příběh slavného rockera, je příjemnou oddechovou i příběhem k zamyšlení. Kniha se mi líbila. Doporučuji


Inspektorka Anna vyšetřuje zajímavý případ rituálních sebevražd. Kniha se mi líbila, ale měla jsem vyšší očekávání.



Norské dřevo je první knihou, kterou jsem četla od Haruki Murakamiho. Knihu mě doporučil Marek a mě se příběh velmi líbil. Časem si knihu přečtu znovu.


A úžasný mysteriózní thriller od Sabinky. Kniha se mi líbila a moc jí doporučuji.


Příběh z období 2. světové války je velmi zajímavý. Příběh dvojčat Perly a Staši odhaluje hrůzné experimenty doktora Mengeleho. Kniha se mi líbila. Doporučuji.


A ještě jedna kniha od Murakamiho. I tuto knihu mi doporučil Marek a kniha se mi líbila. Příběh mladého muže jménem Cukuru Tazaki a jeho přátel. Knihu doporučuji.

Tak to jsou mé přečtené knihy za měsíce únor a březen. Četli jste některou z nich?

2 komentáře:

  1. Ahoj. Četl jsem Ochutnávačku (kniha se mi líbila, ale mamka z ní nebyla moc nadšená, zejména se závěrem knihy), Mischling, Norské dřevo a Bezbarvý Cukuru Tazaiki. Jsem rád, že se ti knihy od Murakamiho líbily. Časem bych si chtěl přečíst Prokletí Schwartzovy vily. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Z této "hromádky" knih mne zaujala Ochutávačka. Již jsem na knihu četla více kladných ohlasů, ta ji asi zkusím také. Také bych ráda vyzkoušela Schwartzovu vilu od Sabinky. Četla jsem Norské dřevo a to mne moc bavilo, takže přemýšlím, že bych zkusila i další knihy od tohoto autora. :-)

    OdpovědětVymazat