neděle 26. srpna 2018

MARŤÁSKŮV TÝDEN S KNÍŽKOU 31 + 32

Ahoj
Přeji pohodový večer a vítám Vás u nového článku. Společně se ohlédneme, co nového se událo během dvou týdnů. Přečetla jsem několik knih. Srpen na počet přečtených knih je hodně dobrý a to ještě nějakou knihu přečtu. Víc o přečtených knihách bude v článku Přečtené knihy - srpen.

Přečtené knihy
Kniha Cinder a Ella se mi velmi líbila a tak jsem sáhla i po druhém dílu. I tento díl se mi líbil. Tato moderní verze Popelky mě prostě baví. Je to taková pohádka pro dospělé.

A pak to byl psychothriller. Na knihu mě nalákala Irenka z Knihánkova. Od knihy jsem měla velká očekávání a kniha mi očekávání splnila na výbornou. Obálka knihy je hodně povedená.

Kniha Bez naděje se mi líbila, tak jsem sáhla i po druhém dílu. Příběh je tentokrát vyprávěný z pohledu Holdera. Tento díl se mi líbil dokonce ještě o něco víc. Silný příběh Sky a Holdera, kteří se poznávají a odhalují různá tajemství. I když nepatřím do cílové skupiny pro tuto knihu, líbila se mi a autorka se zařadila mezi mé oblíbené autorky.

A dnes jsem dočetla tuto knihu. Je to příběh "vzorného nacisty" Rudolfa Langa, inspirovaný skutečnou postavou válečného zločince Rudolfa Hösse. Příběh je to silný, zajímavý, šokující, neuvěřitelný. Kniha ve mně vyvolala spoustu otázek. Za sebe knihu doporučuji.

Právě čtu
Dnes jsem začala číst tuto knihu. Kniha Neviditelná zranění se mi hodně líbila, tak na další knihu autorky jsem hodně zvědavá.

Minulý víkend byl báječný a pohodový. Byla jsem v Brně a dodatečně slavila své narozeniny. V sobotu jsme byli v naší oblíbené hospůdce na pivku a výborném jídle. Tentokrát to byly dobroty na grilu. Já si dala tuňáka a bylo to moc mňam.

V neděli jsme šli do přírodovědné stanice a šli jsme zas na dobré jídlo.





A to jsem já



Část mých dárečků k narozeninám


A nová kniha v mé knihovničce
Osm autorů a osm povídek na téma léto. Na tuto knihu jsem mooooooc zvědavá a jednu povídku do knihy napsala i má oblíbená autorka Alena Mornštajnová.

Tento víkend byl z části uklízecí, zčásti lenošivý. Podívala jsem se na filmy Titanic a Hříšný tanec. Oba filmy jsou mé oblíbené.

Přeji pohodový večer a úspěšný příští týden. Jakou knihu čtěte Vy? Pochlubte se.

1 komentář:

  1. Balíček vypadá hodně zajímavě, už jsem na něj narazila na jiném blogu a myslím, že se do něj dřív nebo později pustím :)

    OdpovědětVymazat