neděle 12. srpna 2018

MARŤÁSKŮV TÝDEN S KNÍŽKOU 28 + 29 + 30

Ahoj
Přeji pohodový večer a vítám Vás u nového článku. I přes mou snahu tento článek psát pravidelněji, uplynuly opět tři týdny. Už se polepším. Budu se snažit. Teď jsem míň psala články a víc četla. Měla jsem teď dva týdny dovolenou, tak jsem lenošila. V tom hrozném horku se ani nic jiného dělat nedalo. 

Přečtené knihy

Obě knihy se mi líbily.

A pak následovalo několik knih z období 2. světové války. Všechny tři knihy jsou zajímavé, velmi silné příběhy. I když jsem knih z tohoto období, měla bych být už odolnější, stále zjišťuji, že tomu tak není. Příběhy mě nepřestávají překvapovat, šokovat. Je hrozné jaké hrůzy se děly a ne v tak daleké historii. Na toto období bychom neměli zapomínat a hlavně by se nemělo opakovat. Jsem ráda, že vychází tolik knih z tohoto období. Naše generace má tak možnost se dozvědět víc informací z té doby. A poučit se. Také Vás zajímají knihy z období 2. světové války? Tyto tři knihy doporučuji.



Pak jsem změnila žánr a sáhla po této knize. A musím přiznat, bavila mě hodně.

A pak už jsem měla v knihovně nachystanou rezervovanou knihu a to tento hodně chválený thriller. A líbil se mi. Až budou mít v knihovně i druhý díl Loutkář, přečtu si i ten.

Aktuálně čtená kniha
A pak jsem opět změnila žánr a sáhla po knize young adult a to po moderní Popelce. První díl se mi líbil hodně, tak jsem zvědavá i na tento díl.

4.8.2018 byl báječný den. V tento den se konal v Brně knižní sraz v Brně.
Byl to knižní sraz s bazárkem a pořádala ho Irenka z Knihánkova. Jak se mi tam líbilo jste si už nejspíš přečetli v samostatném článku.


Stále jsem plná dojmů ze srazu a moc se těším až Irenka zveřejní video ze srazu. Na Facebooku jsem založila novou knižní skupinku 
KNIHY A KNIŽNÍ SRAZY - Lanžhot, Břeclav a okolí


Cílem skupinky je poznat knihomoly z okolí mého bydliště a udělat malý knižní sraz v Břeclavi. Tak se uvidí, jestli se to povede.

Tak se mějte fajn a přeji pohodový příští týden. Já budu mít v práci noční, bude to po dvou týdnech dovolené náročné. Jakou knihu čtěte Vy? Pochlubte se.

Žádné komentáře:

Okomentovat