neděle 2. září 2018

MARŤÁSKOVA KNÍŽNÍ HROMÁDKA - ZÁŘÍ 2018

Ahoj
Dnes je 2. září a tak je čas ukázat Vám svou knižní hromádku na září aneb TBR.

Vybrala jsem si na září tyto knihy

Jako první knihu jsem si vybrala příběh od Colleen Hoover. Knihu už mám i přečtenou a moc se mi líbila. 

Další kniha je opět od Colleen Hoover. Knihu mám nyní rozečtenou. Knihu dočtu brzo, baví mě.

A pak opět kniha z období 2. světové války a kniha je ve slovenštině.

Další kniha je opět romantika.

A vybrala jsem si thriller. Knihu mám doma už delší dobu, na čtení se těším.

A jako poslední jsem si vybrala knihu letních povídek.

Tak to je má knižní hromádka na září. Mám několik knih rezervovaných v knihovně, tak k těmto knihám ještě nějaká přibude. Budu také objednávat z knižního klubu a to ještě také nějaká kniha přibude. Uvidím kolik knih se mi povede během září přečíst.

Jaké knihy máte v plánu číst v září Vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat