středa 15. srpna 2018

3. NAROZENINY BLOGU

Ahoj
Dnes je to 3 roky, co jsem se rozhodla založit tento blog. A tak je čas na malé ohlédnutí, zhodnocení a plány co na blogu vylepšit.

Toho, že jsem blog založila nelituji, spíš naopak. Moc mě to baví, vypíšu se a uvědomím si spoustu věcí ve svém životě. A mám teď mnohem lepší přehled kolik a jaké knihy čtu.

První článečky byly takové všelijaké, teď už je to snad lepší. Uvědomuji si, že stále je potřeba na blogu pracovat, stále je v čem se zlepšovat a slibuji, že snažit se budu. Budu pracovat na pravidelných rubrikách a vymýšlet nové rubriky a projekty. Mám v plánu se vrátit k projektu Barvičky a pokračovat v něm.

                  Děkuji
Bez Vás čtenářů by to nešlo. Jste mou velkou inspirací a motivací. Jsem moc ráda, že navštěvujete můj blog, i v době, kdy se víc sledují videa. Velmi si toho vážím.

A teď je tu prostor pro Vás. Do komentářů mi pište své názory na pár otázek. Za odpovědi předem děkuji.

Jaké články se mi líbí?

Jaké články se mi naopak nelíbí?

Které rubriky určitě na blogu chci mít?

Které rubriky naopak na blogu nechci?

Jaké nové články a rubriky by byly fajn?

Zatím to budou stále psané články, časem se snad rozhodnu natáčet i videa. Zatím nic neslibuji. 

Přeji pohodový večer a já jdu ještě odpočívat, večer mě čeká další noční v práci.


1 komentář:

  1. Gratulujem k narodneninám a prajem veľa energie, nápadov na písanie a najmä času :-)

    OdpovědětVymazat