neděle 5. srpna 2018

BÁJEČNÝ KNIŽNÍ SRAZ V BRNĚ

Ahoj
Včera nastal dlouho očekávaný den, den na který jsem se moc těšila. Den, kdy byl knižní sraz v Brně, který pořádala Irenka z Knihánkova. Byl to knižní sraz s bazárkem a penízky dostanou dva psí útulky. Knih tam byla spousta, vybrat si mohl opravdu každý. Jak se mi na srazu líbilo? To se dozvíte, když budete číst dál.

 Na knižní sraz se také daly knihy donést a tak jsem prošla svou knihovničku a několik knih vybrala.

Maximálně natěšená s knihami jsem se vypravila na vlak. Do Brna se mnou jeli i má švagrová s přítelem a kamarád Kuba. Cesta byla příjemná, brzo jsme byli v Brně. Švagrová s přítelem se od nás v Brně brzo odpojili, měli jiný program v Brně. S kamarádem Kubou jsme šli na místo konání srazu, brzo mě pak opustil i on. Škoda, ale tolik mě to nevadilo, já si sraz užila na maximum.

Knižní sraz se konal ve velmi příjemné kavárně Café Le Petit. Kavárnu jsem do té doby neznala, ale příjemně mě překvapila. Díky srazu jsem tak objevila báječnou kavárnu, kde mají vynikající domácí limonády, výbornou kávu a báječné zákusky. Obsluha je příjemná, i prostředí je velmi příjemné. Za sebe tuto báječnou kavárnu moc doporučuji.

Já jsem vyzkoušela několik domácích limonád, které byly vynikající. A vyzkoušela jsem také můj oblíbený Pařížský dortík. Tento dortík často pekla má babička, která už bohužel není mezi námi. Tento dortík dělávala vynikající, tak jsem byla zvědavá jaký bude v kavárně. Byl opravdu vynikající a až budu v Brně, na tento dortík si zajdu. Mňam. Ze zákusků jsem vyzkoušela ještě výborné růžové srdíčko a čokoládové kolečko, které mě doporučila Irenka. Zapomněla jsem vyfotit.

Dala jsem si také vynikající kávu latte.

A teď už je knihám. Vybrala jsem si tyto báječné knihy.



Po této už pokukuje delší dobu, tak jsem ji tam nemohla nechat.

Coby milovnice pejsků ani tuto jsem tam nemohla nechat.
Na knihách jsem nechala lepíky a cedulky, které tam Irenka dala. Irenka je báječná a chystala knihy na sraz spoustu a spoustu hodin. A za to má můj velký obdiv.

A jedna kniha esoterická.

A nakonec jsem objevila tento poklad a jen za 20,- korun. Deník Anny Frankové v slovenštině. To tam nešlo nechat.

Knih tam byla spousta, vybrat si mohl opravdu každý. Byly tam nádherné knihy.

Nejvíce jsem si na srazu popovídali s Markem. I loni na srazu jsem hodně viděla, ale teprve letos jsme k sobě našli cestu a povídali a povídali. Pořád bylo o čem povídat, hlavně o knihách. Děkuji Marku.

Když bych měla srovnat loňský knižní sraz s loňským, tento byl o něco povedenější. Tím netvrdím, že loňský byl špatný. Vůbec ne, byl báječný, ale teď jsem cítila takový posun někam dál. A tímto letošním srazem se mi potvrdilo, že patřím stále víc do booktube komunity a jsem ráda, že mě takto skvělé přijali mezi sebe, i když jsem o hodně let starší. Našla jsem skvělé přátelé a hlavně poznala Irenku. A dokázala oslovit víc lidí a to je SUPER. NA PŘÍŠTÍM SRAZU TO BUDE JEŠTĚ LEPŠÍ.

Knižní sraz byl BÁJEČNÝ a Irence patří velký DÍK a má můj velký obdiv. Velký dík patří i Irenčiné mamince, která je úžasná a příjemná žena. Velký dík patří i Edovi, příteli Irenky, který trpělivě vybíral penízky za prodané knihy.

Na podzim pravděpodobně bude další sraz, na který se moc a moc těším.

A pak už by čas jít na vlak. Vůbec se mi nechtělo odcházet, ale musela jsem.

Všem, co na srazu byli, DĚKUJI ZA BÁJEČNÝ DEN. RÁDA JSEM VŠECHNY VIDĚLA.

Než jsem šla na vlak, zašla jsem ještě do knihkupectví Dobrovský a uplatnila narozeninovou slevu, narozeniny jsem měla 2. srpna. Vybrala jsem si knihu mé oblíbené autorky Aleny Mornštajnové.

A pak už jsem šla na vlak. Cesta uběhla v pohodě. V Břeclavi jsem musela chvíli počkat na autobus. To ani tak nevadilo, byla jsem myšlenkami stále na srazu. Domů jsem pak dorazila v pořádku. Byla jsem večer dost unavená, ale šťastná a plná dojmů.

KNIŽNÍ SRAZ BYL BÁJEČNÝ 💜😉🍀🌞📚☕🍰🍶🔝

Žádné komentáře:

Okomentovat