neděle 22. července 2018

MARŤÁSKŮV TÝDEN S KNÍŽKOU 27

Ahoj
Přeji pohodové nedělní odpoledne a vítám Vás u nového článku. Dnes jdu do práce na noční, tak odpočívám. Prší. V minulém článku jsem psala, že jsem aktivnější, ale trošku jsem to zakřikla. Celý týden jsem byla hodně unavená, bez energie. O víkendu už to bylo lepší. 

Nabarvila jsem si dnes vlasy. Čím je jednodušší aplikace barvy na vlasy, tím víc se dokážu zašpinit, i na oblečení, naštěstí starší oblečení. Barva fajn, ale mám hodně krátké vlasy, tak dost barvy zbylo, škoda.

Dočtená kniha
Kniha se mi líbila a bavila mě hodně, dokonce víc než jsem čekala. Kniha je určena pro mladší čtenářky, ale přečíst si ji mohou všechny čtenářky. Kniha se čte velmi dobře a vztah Sky a Holdera mě hodně bavil a zajímal. Byla jsem zvědavá jak se to bude vyvíjet. Kniha se mi líbila tolik, že jsem si v knihovně rezervoval další knihu této autorky. Četli jste tuto knihu? Líbila se Vám?

Právě čtu
Jako další knihu jsem zvolila tuto. Hygge je slovo, které je všude i v tomto příběhu. Zatím se mi kniha čte dobře a baví mě. Co Vy a HYGGE?

Za necelé dva týdny pojedu do Brna na knižní sraz. Moc se těším a doslova odpočítávám dny. Bude to knižní sraz s bazárkem a penízky půjdou na psí útulky. Co Vy? S kým z Vás se na srazu uvidím?


Přeji zbytek neděle a úspěšný příští týden. Já jdu ještě odpočívat, abych dnešní noční směnu v práci zvládnu.

Žádné komentáře:

Okomentovat