neděle 3. června 2018

MARŤÁSKŮV TÝDEN S KNÍŽKOU 16 + 17 + 18 + 19

Ahoj
Přeji pohodovou neděli. Doháním resty, tak dnes bude článků víc. Marťáskův týden s knížkou už nebyl dlouho, tak to bude jen krátké ohlédnutí za měsícem květnem. V květnu jsem měla potřebu víc číst a míň psát. Odteď už bude článek pravidelně každou neděli. Budu se snažit. I pro mně je to fajn ohlédnout se vždy v neděli za celým týdnem.

Největší knižní událost května byl určitě Svět knihy v Praze. Stále na ten nádherný knižní den vzpomínám a jsem moc ráda, že jsem se do Prahy vypravila. Pokud to jen trošku půjde, příští rok jedu zas. Více si můžete přečíst v samostatném článku.








Přečtené knihy 📚






Více o přečtených knihách napíšu v samostatném článku, na který se dnes také můžete těšit.

 V osobním životě byl měsíc květen celkem v pohodě, i když ne všechny zprávy byly dobré. Spoustu toho bude potřeba řešit. Také došly faktury za plyn a vodu, to také nebylo moc ideální, ale nedá se nic dělat. Je potřeba zvládat i horší dny a radovat se i z maličkostí.

Přeji pohodový večer a já jdu pracovat na dalším článku.

Žádné komentáře:

Okomentovat