neděle 3. června 2018

PŘEČTENÉ KNIHY - KVĚTEN 2018

Ahoj
Během měsíce května jsem přečetla krásných 7 knih. Měla jsem šťastnou ruku při výběru, většina se mi líbila. Četla jsem i knihy z knihovny, i knihy z mé knihovničky. Mou TBR jsem splnila jen částečně. V červnu se budu snažit dál. A teď už k samotným přečteným knihám.

Už po přečtení anotace jsem tušila, že mě kniha zaujme. Kniha mě zaujala, zasáhla mě a nezapomenu na ni. Silný a zajímavý příběh z období 2.světové války. Kniha se četla dobře, nemohla jsem se od knihy odtrhnout. Příběh je vyprávěn z pohledu 3 lidí, 3 polámaných andělů žijících v různých prostředích, v jiných podmínkách. Elsi je lodžském ghettu, Matilda je odvlečena od svých rodičů a převezena z Rumunska do Německa, kde je zařazena do projektu Lebensborn a Willem, který se snaží zavděčit otci, vysoce postavenému nacistickému důstojníkovi a účastní se výzkumu v ghettech i koncentrácích. Všechny ovlivnila válka, všichni zažili hrůzy války a jednoho dne se jejich osudy spojí. Všichni mají stejný cíl, pomáhat jiným lidem, i když to ohrozí jejich životy. Kniha ve mně vyvolala spoustu otázek. Knihu jsem měla půjčenou z knihovny, uvažuji, že si knihu koupím do své knihovničky. Za sebe knihu doporučuji. 

Další kniha byla od mého oblíbeného autora. Případy Eriky Fosterovou mě baví a vždy se těším na další díl. Tentokrát je nalezeno v kontejneru tělo mladé dívky. Podaří se Erice vraha odhalit? To se dozvíte, když si knihu přečtete. Mě se kniha líbila.

A další kniha z období 2.světové války. Mariannin manžel je popraven za spoluúčast na atentátu na Hitlera. Snaží se splnit slib, který manželovi dala. Nalézt a zachránit manželky a děti ostatních spiklenců. Není to vždy jednoduché. Prožijeme silný příběh Marianny a těch, co zachránila. Já na knihu nezapomenu.

Na Světě knihy jsem byla na křtu audioknihy Hana a tak jsem znovu po knize sáhla. Je to výborná kniha, silný příběh Hany a její rodiny. I podruhé jsem Hanin příběh prožila a konec mě úplně dostal. Jsem ráda, že knihu mám ve své knihovničce a navíc podepsanou. Ke knize se budu vracet.

Danielle Steel je má oblíbená autorka a tak jsem se na čtení této knihy moc těšila. Anotace zněla výborně, měla jsem vysoká očekávání, možná až moc vysoká. Hurikán velkou silou udeří na New York. Ellen i ostatní bojují s hurikánem a každého z nich hurikán zasáhne a ovlivní jejich životy. Za mě je to povedený příběh a bude se líbit těm čtenářkám, které milují příběhy Danielle Steel.

Kniha se zdá být oddechovkou, ale pro mě byla i knihou k zamyšlení a došlo i na lepíky. Příběh Niki není jen o snad zhubnout, ale i o hledání sebe sama. Niki mi byla sympatická. Za sebe knihu doporučuji.

A tato kniha byla trošku zklamáním. Viděla jsem film a tak jsem byla filmem ovlivněna. V knize to nevyznělo tak dobře, jak ve filmu. Možná, kdybych první četla knihu a potom viděla film, bylo by to jinak. Jak to máte Vy?

Tak to je mých 7 knih přečtených v květnu. Jaké knihy jste četli Vy? Pochlubte se.

Žádné komentáře:

Okomentovat