neděle 3. června 2018

MARŤÁSKŮV TÝDEN S KNÍŽKOU 20

Ahoj
Dnes ještě jeden a už poslední článek. V osobním životě týden nic moc, horší zprávy a v práci náročný týden. Měla jsem odpolední a konečně jsme se v práci dočkali klimy. Ne každému to ovšem vyhovuje, každý člověk je jiný. Někomu je stále chladno a druhému zase horko. A navíc klima, když fučí na krk či záda, není to ideální. Ale je fakt, že na dílně máme přijatelněji. Bez klimy míváme na dílně velké horko přes léto.

Relaxovat jsem jela včera do Brna na výstaviště na festival Re:publika 2018. Bylo to super. 

Coby knihomolka jsem mířila na 100 let: 100 knih
A moc mě potěšilo, že jsem tam našla i knihu Hana.






Jinak jsem prošla všechny pavilony. Byl to rodinný víkend, tak tam bylo spoustu zajímavostí pro děti. Ovšem i pro dospělé. Moc se mi na festivalu líbilo. Vůbec se mi nechtělo odcházet, ale musela jsem na vlak. V závěru jsem takto blbka a vyfotila se. Dala jsem si během doby, co jsem tam byla výbornou ledovou kávu s kokosovou příchutí a bramborovou placku s mákem. Mňam.

V Brně jsem si koupila dvě knihy. Na obě se moc těším. Jednu jsem si koupila v prodejně knižního klubu.

A druhou v knihkupectví Dobrovský. Tak jsem uplatňovala poukázku 100,- za body.

Tento týden jsem četla tuto knihu
Trošku zklamání, byla jsem hodně ovlivněna filmem.

Ve čtvrtek jsem v práci rozečetla tuto knihu
A zatím líbí.

Přeji pohodový večer a úspěšný příští týden. Jakou knihu čtěte Vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat