neděle 4. února 2018

Přečtené knihy - Leden 2018

Ahoj
Jsou tu první PŘEČTENÉ KNIHY roku 2018 a je to za měsíc leden. V lednu jsem přečetla 7 báječných knih.


První knihou tohoto roku byl tento zajímavý thriller. Příběh Sharon a Lennyho, nelegálních obchodů a pomsty. Za sebe doporučuji.


Další kniha, po které jsem sáhla byl psychothriller. Příběh Emmy a Jane a jednoho domu, v kterém se dá žít jen v případě, že se dodržuje spousta zvláštních pravidel. Je tu i zvláštní majitel domu. Co všechno Jane odhalí? Mě se kniha líbila a doporučuji.


A pak jedna kniha osobního rozvoje. Kniha se mi líbila a podle mého názoru patří mezi knihy hodně dobré, povedené. Při čtení jsem použila spoustu lepíků a určitě se ke knize budu vracet podle potřeby, asi hodně často. Za sebe knihu doporučuji. 


A pak jeden příběh z období 2.světové války. Příběh sester Heleny a Luzyny je silný a zajímavý. Doporučuji.


A pak to byla kniha od mého oblíbeného autora a třetí případ detektiva šéfinspektora Eriky Fosterové. Tentokrát je nalezena kostra sedmileté dívky, která zmizela před šestadvaceti lety. Podaří se Erice tento případ vyřešit? Kniha se mi líbila a už se těším na další knihu této série.


A pak už to byl příběh z období 2.světové války. Kniha se mi velmi líbila. Pokud jste knihu nečetli a máte rádi příběhy z období 2.světové války, brzo to napravte.


A nakonec thriller. Příběh dvou mladých dívek, které beze stopy zmizely z trajektu. Kniha se mi líbila.
  • 6 knih z knihovny
  • 1kniha z mé knihovničky
Kolik knih jste v lednu přečetli Vy? Pochlubte se. Četli jste některou z těchto knih? 

Žádné komentáře:

Okomentovat