neděle 4. února 2018

MARŤÁSKŮV TÝDEN S KNÍŽKOU 4 + 5

Ahoj
Vítám Vás u dnešního článku. Tentokrát to bude knižní i neknižní ohlédnutí za týdny dvěma.

Uplynulé dva týdny v mém životě byly hodně náročné a stresové se spoustou problémů. V letošním roce toho budu řešit opravdu hodně. A nebude to zrovna jen radostné. Pustila jsem se do toho krůček po krůčku. A snažím se radovat z maličkostí a malých vítězství. A velkými pomocníky v těžkých chvílí jsou pro mě knihy. Tento týden to se čtením bylo slabší, měla jsem v práci tento týden ranní a byla jsem moc unavená. A navíc mě hodně bolela hlava, ale možná to bylo i úplňkem, který tento týden byl. Už je to lepší a je mi líp. Včera jsem uklízela na půdě, byl tam už pořádný bordel. Brzo zas budu pokračovat. Dnes jdu do práce na noční, tak spíš odpočívám. Do práce si pochopitelně beru i knihu, čtu o přestávkách.

Dočtená kniha

Dočetla jsem knihu Dopisy, které nikdo nečetl. Kniha se mi velmi líbila. Už jsem o této knize psala v minulém článku. Knihu doporučuji především čtenářkám, které mají rády silné a milostné příběhy z období 2.světové války.  I když si myslím, že tuto knihu mnoho z Vás má přečtenou. Knihu jsem měla půjčenou z knihovny.

Přečtena kniha

Pak jsem sáhla po tomto thrilleru a prožila příběh dvou mladých dívek, které beze stopy zmizely z trajektu. Příběh začíná nalezením starého kufru. Kufr objeví novinářka Nora a když v kufru najde fotografie, pozná, že se jedná o dívky, které zmizely před mnoha lety. Nora se pustí do pátrání co se tenkrát s dívkami stalo. Odhalí pravdu? Mě místy kniha připomněla mou oblíbenou knihu Mlčení jehňátek. Kterou také doporučuji.

Právě čtená kniha

Aktuálně mám rozečtenou tuto knihu. Je to recenzáček, za který děkuji Nakladatelství Omega a Knihy Dobrovský. I když nepatřím do cílové věkové skupiny pro tuto knihu, kniha se mi líbí. Kniha je velmi zajímavá a prožíváme příběh Charlie, která má svá tajemství a démony se kterými bojuje. Věřím, že v příštím článku už budu psát, že mám knihu přečtenou a napíšu i recenzi.

Přeji pohodovou neděli a úspěšný příští týden. Já se pustím ještě do jednoho článku

Žádné komentáře:

Okomentovat