neděle 11. února 2018

MARŤÁSKŮV TÝDEN S KNÍŽKOU 6

Ahoj
Vítám Vás u pravidelného nedělního článku. Tento týden jsem měla v práci noční, tak mnoho novinek za tento týden není. Tento týden jsem si každý den lehla na chvíli i odpoledne. Noční jsem tak zvládala víc v pohodě. Včera jsem ovšem prospala mnoho hodin. Asi to bylo potřeba.

Přečtená kniha

Tento týden mi dělala společnost kniha Dívka na kusy. Kniha mě rozložila na kusy. Nikdy na knihu nezapomenu a budu se ke knize určitě vracet. I když sebepoškozování není můj případ, kniha je pro mně zajímavá se spoustou zajímavých myšlenek. Je to kniha, kterou si mohou přečíst všichni, nejen čtenáři mladí, pro které je určena. Za sebe knihu doporučuji. Dnes jsem také napsala a zveřejnila recenzi.

V práci jsem si od kolegyně půjčila detektivku Stalo se ve tmě. Pravděpodobně dočtu zítra v práci, na odpolední.

Co budu číst dál, se ještě rozmýšlím. Po knihách, které mě hodně zasáhnou, mě někdy dělá problém začíst se do další knihy. Máte to také tak? V mé knihovničce na mě čeká spousta zajímavých knih, které jsem ještě nepřečetla. Tak uvidím po které sáhnu.

Tento týden jsem také objednávala z knižního klubu. Jednu knihu pro mně a jednu knihu pro kamarádku Zlatku. Při vybírání knih jsem se inspirovala ve videích u Irenky z Knihánkova. Moc se na knihy těším. Příští týden se pochlubím jaké knihy jsem si objednala.

Tento týden mě došel balík, který mi udělal obrovskou radost. Došla mi velká krabice věciček na tvoření od Lenky Singerové. Byly jsme na balíčku domluvené, ale množství mně příjemně překvapilo. Brzo se pustím do tvoření. Chtěla jsem se do nějakého tvořeníčka pustit o víkendu, ale nedopadlo to. Snad to brzo vyjde. Brzo chci všechny ty věcičky na tvoření vyzkoušet. Děkuji Leňoušku.

Přeji pohodový večer a úspěšný příští týden.

Žádné komentáře:

Okomentovat