čtvrtek 11. května 2017

Můj život v jeho tlapkách - Wendy Hillingová

Můj život v jeho tlapkách - Wendy Hillingová
Nakladatel: Mladá fronta
Pořadí vydání: 1.
Rok a měsíc vydání: 2017/03
Počet stran: 264
Vazba: Pevná

Anotace: Wendy Hillingová trpí vzácnou genetickou vadou označovanou jako nemoc motýlích křídel. Ta způsobuje, že se jí při sebemenším nárazu trhá kůže a naskakují puchýře.
Zlatý retrívr Ted, kterého Wendy spolu s „Psími společníky“ vycvičila, je zřejmě jediným asistenčním psem v Británii, který je oporou osobě postižené touto nemocí. Pomohl jí vrátil sebedůvěru a nezávislost. Wendy se teď na Teda naprosto spoléhá a on už jí zachránil život tolikrát, že to přestala počítat.
Můj život v jeho tlapkách je příběh, který dojme a zahřeje u srdce. Je o vztahu člověka a zvířete, o životě s postižením, o překonávání strastí stejně jako o mimořádných zvířecích schopnostech. Inspirativní příběh o neobyčejném poutu mezi Wendy a Tedem je současně příběhem o autorčině podivuhodném životě, o její nemoci a celoživotním boji s nepřízní osudu i o tom, jaký převrat v jejím životě Ted způsobil.

Wendy Hillingová trpí už od dětství vážnou nemocí a to nemocí označovanou jako nemoc motýlích křídel. Při této nemoci se při sebemenším nárazu trhá kůže a tvoří se ošklivé puchýře, které se obtížně hojí.  Wendy se učila s nemocí žít a zvířata v jejím životě hrála významnou roli. Především psi a konkrétně zlatí retrívři.  Její život hodně ovlivnili dva zlatí retrívři, které získali s manželem. Pejsci byli v hrozném stavu, ale  Wendy a jejímu manželovi se povedlo pejsky zachránit a ti byli pak jejich věrnými společníky. Když fenka zemřela, pejsek postupně začal víc a víc Wendy pomáhat v každodenním životě. Později, když už byl pejsek starší a nezvládal už všechno, Wendy uvažovala, co dál. Bez psa si už život nedovedla představit. A tak do jejich života vstoupil pejsek, zlatý retrívr Ted. Wendy měla Teda od štěňátka s pomocí "psích společníků pejska vycvičila a tak se stal Ted velikou oporou Wendy a mnohokrát jí zachránil život. Pejsek Ted je mimořádný pes a mezi ním a Wendy se vytvořilo nádherné pouto.

Kniha Můj život v jeho tlapách je úžasná, moc se mi líbila. Kniha mě zaujala na první pohled a když jsem si přečetla anotaci, už jsem věděla, že knihu musím mít. Obálka je nádherná. Knihu jsem si koupila pustila se do čtení. Měla jsem trošku obavy, že příběh bude hodně smutný, ale během čtení příběhu jsem zjistila, že to tak není. Jedná se o nádherný příběh ženy bojující s vážnou nemocí a o poutu, které se může vytvořit mezi psem a člověkem.  Příběh o životě s postižením a pejskovi Tedovi, pejskovi s mimořádnými schopnostmi. V knize je také spousta zajímavých informací z výcviku asistenčních psů a co všechno jsou schopni tito pejsci se naučit.  Při čtení tohoto krásného příběhu jsem se smála, usmívala se, byla jsem nadšená, překvapená, motivovaná a také došlo i na slzičky. Knihu doporučuji především těm čtenářům, kteří mají rádi psi a zajímají je příběhy o životě s postižením a s asistenčním psem.

Milujete psi a čtete rádi příběhy o psech? Tak se koukněte na knihu Můj život v jeho tlapkách
Nejlevnější cenu knihy Můj život v jeho tlapkách naleznete na Srovname.cz.

Žádné komentáře:

Okomentovat