neděle 14. května 2017

MARŤÁSKŮV TÝDEN S KNÍŽKOU 4

Ahoj
Je tu neděle a Marťáskův týden s knížkou.
Sleduji Tvoje tvář má známý hlas a píšu dnešní článek.


Tento týden jsem měla noční, tak jsem četla i o přestávkách v práci. A navíc jsem měla ve čtvrtek neplánovaně dovolenou. Tento týden byl na čtení mimořádně úspěšný. Přečetla jsem tento týden 3 knihy. 3 výborné a velmi zajímavé knihy. Už se mi to hodně dlouho nepovedlo, přečíst tolik knih během jednoho týdne.

V pondělí jsem začala číst knihu Můj život v jeho tlapkách
 Tuto knihu  Mám pejska a miluji pejsky, tak pes na obálce knihy jsem si zamilovala na první pohled.mě vždy přiláká. Obálka této knihy je nádherná. Po přečtení anotace byla kniha pro mě ještě zajímavější. Knihu jsem přečetla a knihu si zamilovala. Kniha se tak zařadila mezi mé oblíbené knihy. Autorka píše o svém nelehkém boji s vážnou nemocí a o psech jejího života. Více si můžete přečíst v recenzi. Doporučuji. Napadlo mě, že napíšu článek o mých knihách, knihách se psi. Těšit se můžete brzo.

Ve čtvrtek, když jsem měla tu neplánovanou dovolenou, jsem začala číst tuto knihu. 
 Kniha se mi velmi líbila, byla velmi zajímavá, četla se velmi dobře. Knihu jsem dočetla v pátek ráno. Píše se rok 1941 a Lině je 15 let. Lina a její rodina jsou deportováni do pracovních táborů na Sibiři. Prožíváme příběh Liny a její rodiny, její boj o život v hrozných podmínkách, kde byli všude přítomné nemoci, smrt, hlad, zima a strach. Kniha mě hodně zasáhla.

V pátek jsem začala číst další velmi zajímavou knihu.
 A dočetla dnes ráno. Kniha mě hodně zasáhla, ještě teď jsem plná dojmů, stále to rozdýchávám. Hana je nemluvná, depresivní žena a toto je její příběh, kde se dozvíme, co všechno se v jejím životě stalo a co zapříčinilo, že de z ní taková žena stala. I když jsem přečetla víc knih z období 2. světové války, znovu mě hrůzy války dostaly, šokovaly. Doporučuji. 

Ve čtení budu pokračovat v podobném duchu a sáhla po této knize.
Knihu jsem už četla, ale je to výborná kniha a už jsem nějakou dobu uvažovala, že si ji přečtu znovu.

Dnes jsem setkala po dlouhé době s mou kamarádkou Zlatou. Přijela za mnou do Lanžhota s manželem a dětmi. Nejdříve procházka na zvířátka a pak jsme zašli do hospůdky na výborné jídlo, výbornou kávu a pivko. Děti si vyhrály v dětském koutku a já s kamarádkou jsme si báječně povykládaly. Už jsem Zlatou "nakazila" knihomolstvím a čte víc a víc. Což mě pochopitelně těší.

Tak to byl můj knižní týden a už se těším na neděli a na to jak budu tvořit další Marťáskův týden s knížkou.

Přeji pohodový večer a pohodový příští týden.

Četli jste některou z těchto knih? Váš názor na tyto knihy?

Žádné komentáře:

Okomentovat