neděle 7. května 2017

MARŤÁSKŮV TÝDEN S KNÍŽKOU 3

Ahoj 
Je tu neděle a Marťáskův týden s knížkou a koukneme se na můj knižní i neknižní týden.


V neděli jsem se nepustila do další knihy, novou knihu jsem rozečetla až v pondělí večer a to knihu z mé knihovničky.

Kniha mi dělala společnost celý týden, dočetla jsem dnes. Táňa Keleová-Vasilková patří mezi mé oblíbené autorky, mám její příběhy moc ráda a ani tento příběh mě nezklamal. Hlavní hrdinka Hana žije v domě s babičkou a maminkou a sní o tom, že její život bude jiný než babičky, i maminky. Hančin život je plný komplikovaných vztahů, lekcí a chyb, které Hanka dělá. V příběhu čtenář prožívá Hančiny chyby, ale také i radosti. Hančin život ovlivní i kamarádky Miriam a Milka a také kamarád z dětství Dušan. Knihu doporučuji především čtenářkám, které  mají rády příběhy žen.

V pondělí byl 1.máj a trávila jsem tento den sledováním oblíbených pohádek. 

Ve středu jsem se cestou z práce stavila v knihkupectví a koupila si tuto báječnou záložku do knih.

Ano, BUĎ SAMA SEBOU, na to nezapomínejme. Ať už děláte cokoli, tvoříte, máte blog, či točíte videa na YouTube, BUĎ SAMA SEBOU a nenechte se odradit škaredými komentáři. Nemyslím, tím konstruktivní kritiku. Kritika nám někdy může pomoct posunout se dál. Některé komentáře ovšem můžou ublížit, nenechte se jimi rozhodit. Já zatím mám na komentáře štěstí a moc děkuji za krásné komentáře, které potěší. Na Facebooku jste jistě zaznamenali článek Štefana Švece Jau, youtuber, kde autor článku kritizuje booktubery. Mezi jmenovanými booktubery jsou i mí oblíbenci, kteří jsou podle mě báječní, proto se mě článek dotknul. Já osobně to mam tak, že když se mě video nelíbí, nesleduji a nepíšu hnusné komentáře. A tak t9 má podle mě být. Nikdo nás k sledování videí nenutí a je jen na nás, která videa sledujeme. Jaký názor máte Vy na tento článek?

Tuto panenku jsem koupila své neteřince Elence k narozeninkám.
A koupila jsem si na cestování i nový batůžek.

Ve středu jsem byla v knihovně a zaplatila si knihovnu na další rok. Vrátila jsem jednu knihu a domů si donesla dvě rezervované knihy. Na obě knihy se moc těším.

Ve čtvrtek jsem cestou z práce zašla ještě jednou do knihkupectví a koupila si další záložky do knih.

 K nákupu jde dostala omalovánky
 A knihu

Moje aktuální hromada knih z knihovny a to ještě půjdu ve středu pro další dvě rezervované knihy. Knihovna, je to moje závislost, ale to už víte, ti, kteří sleduje té můj blog pravidelně.

V pátek jsem si cestou z práce koupila mikinu, která mě zaujala na první pohled. 

V sobotu jsem vyrazila do Brna. Ráno jsem v stávala brzo, ale nevadilo mě to, těšila jsem se na báječný den s rodinou. Cesta ubíhala v pohodě a brzo jsem byla v Brně.


Po příjezdu do Brna jsem zamířila do Levných knih a koupila jsem tam Elence knížečku se samolepkami, velký bublifuk a bloček.

Pak jsem už zamířila na setkání s rodinou. Chvíle s rodnou byly úžasné. Popřála jsem Elence k narozeninkám a předala dárečky. Elenka měla ze všech dárečků velkou radost, tak mě to dost potěšilo. Nic víc nepotěší víc než rozzářená očka dětí. Byli jsme na zahradě, počasí nám přálo a svítilo sluníčko.
Elenka dostala k narozeninkám kolo, tak se učí jezdit. Je moc šikovná.



Pak už byl čas jít na vlak. Měla jsem ještě chvíli čas, než jel vlak, tak jsem zašla ještě do Vaňkovky do knihkupectví Dobrovský a koupila si knihu a deštník. Do tohoto knihkupectví chodím pokaždé, když jsem v Brně. Mám toto knihkupectví ráda.

Na knihu se moc těším. Podle anotace to vypadá na silný, i smutný příběh a má nádhernou obálku. Četli jste tuto knihu? 

Kterou knihu budu teď číst ještě nevím. Lákadel, jak z knihovny, tak z mé knihovničky je hodně, tak výběr je náročný. V každém případě dnes začnu číst novou knihu. Zítra jdu na noční a budu mít noční celý týden. Přečtu toho víc, jelikož budu číst i o přestávkách v práci. Když mám ranní, tak v práci o přestávkách nečtu a doma toho přečtu míň, jsem večer ospalá.

Přeji pohodovou neděli, užijte si zítřejší volno a úspěšný vstup do nového pracovního týdne.





1 komentář:

  1. Já s tebou naprosto souhlasím. Pokud se někomu nelíbí booktuber, tak ať to nesleduje. Já teda zastánce booktuberu také nejsem, ale nehaním je proto, že mám jiný vkus :/

    OdpovědětVymazat